• Hey

Ik wou graag een trailer maken bij mijn story, en dat lukt ook wel aardig. Alleen als ik een filmpje erin wil plaatsen, doet hij dat niet. Ik werk met Windows movie Media. Misschien sla ik het niet goed op, of doe ik iets verkeerd. Hebben jullie tips om te helpen? Want alleen stilstaande beelden, is niet heel erg leuk.

Hakuna Matata, It means no worries (:

Waarschijnlijk sla je het bestand op, dit werkt niet met windows. Die moeten zo nodig weer slim doen en maken het zo dat als je het bestandje op slaat je het alleen kan openen met windows player. Je zult het dus op youtube moeten zetten en het van daar weer downloaden op je computer (': ik hoop dat je het begrijpt.

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Als je een filmpje van youtube download met 'youtube downloader' krijg je als het goed is een MP4-video-bestand. Die kan je gewoon in Windows Movie maker zetten en bewerken e.d. Alleen, het kan inderdaad even duren voordat het filmpje helemaal in Windows movie maker is geladen(ligt ook aan de duur van het filmpje) en na een tijdje zou je als het goed is het filmpje zelfs kunnen kijken via Windows movie maker.
    Succes in ieder geval!

How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.