• Volgens mij heb ik vandaag een beetje teveel medicijnen door elkaar geslikt. (cat)
    Aangezien ik een migraine aanval had, nam ik eerst één ibuprofen, toen nog eentje. Maar ik bleef me vreselijk voelen en ook misselijk, toen ben ik naar boven gegaan om een pilletje tegen de migraine te pakken en ook iets tegen de misselijkheid.
    Nu weet ik van twee ervan de ze als bijwerking hebben dat je duizelig en moe kan worden. Nu voel me ook ontzettend loom, de klieren in mijn nek zijn opgezet, ik heb keelpijn, mijn hoofd voelt onzettend zwaar, ik ben duizelig en mijn vingers voelen dik en langzaam. Ik ben net al een uurtje gaan liggen maar het hielp niet.
    Bah, ik had toch iets voorzichtiger moeten zijn. Doen sommige mensen hier ook van die domme dingen?


    Your make-up is terrible

    Nope, ik kan geen pillen doorslikken. 't lukt me gewoon niet. c:


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Yep (cat). Gekke tijden.


    i put the fun in funeral

    Nee, ik probeer altijd zo min mogelijk pillen te pakken.

    Hopelijk verbetert het vlug ^^


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Volgende keer wat voorzichtiger zijn Niksel!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nope, ik neem bijna nooit asprientjes en al die shit. :#


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik neem bijna nooit medicijnen, maar 1 keer heb ik een pilletje genomen voor de hoofdpijn en daarna alcohol gedronken. Toen voelde ik me nogal... raar.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik neem eigenlijk nooit een medicijn op een paracetamol na.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Symphonia schreef:
    Nope, ik neem bijna nooit asprientjes en al die shit. :#

    Dit, ik heb zware haat aan alle medicijnen, aangezien ze bij mij nooit werken =S
    Maar wel vervelend voor je dat je je nu zo vreselijk voelt :c


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    LaCerise schreef:
    Dit, ik heb zware haat aan alle medicijnen, aangezien ze bij mij nooit werken =S
    Maar wel vervelend voor je dat je je nu zo vreselijk voelt :c


    Bij mij werken ze prima, maar ik heb geen zin in medicatie te slikken, die hoofdpijn gaat vanzelf weg. Heb het niet zo op die spullen als het niet hoeft.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Bij mij werken ze prima, maar ik heb geen zin in medicatie te slikken, die hoofdpijn gaat vanzelf weg. Heb het niet zo op die spullen als het niet hoeft.


    Het is fijn als je hoofdpijn zomaar weggaat. Ik heb dat niet, vanwege mijn migraine. Als ik er niets aandoe, kan het zo enkele dagen duren.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Het is fijn als je hoofdpijn zomaar weggaat. Ik heb dat niet, vanwege mijn migraine. Als ik er niets aandoe, kan het zo enkele dagen duren.


    Bij mij gebeurt dat ook niet, maar ik negeer het. :#
    Awh, dat is super balen. :c Ik zou dan echt gek worden, mijn ouders en zus hebben het heel af en toe ook - buh, niet leuk dus voor jou. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik slik eigenlijk geen andere pillen dan die ik voorgeschreven heb gekregen. En die ik dus ook hard nodig heb, o.a ook voor migraine.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dat is inderdaad fucked up. Ik zou mooi gaan pitten als ik de kans kreeg :].
    En nee, neem zelf vrijwel nooit pillen of ik moet er erg last van hebben. Maar ik compenseer het wel met andere stomme dingen _O_.


    No growth of the heart is ever a waste

    ja
    vaak
    hah
    ik ben ook erg onhandig
    ik laat elke dag wel 2 of meer dingen vallen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Alleen dat ik een keer ibuprofen had.. en dan moet ik gaan liggen en rustig doen.. Anders komt de boel er bij mij eruit ;#
    Leuk dat maandelijkse troep. Als ik er last van heb word ik hondsberoerd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you