• Ik luister nu al een half uur lang naar dit lied en krijg er nog steeds niet genoeg van. Alle klassiekers uit Lord of the Rings, in 1 uur en 55 minuten luisterplezier gezet! I love it ^^



    Kenden jullie het al?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Nope en ja.
    Lydia (mijn zus) heeft alle soundtracks waarschijnlijk èrgens op de computer staan en ik heb ze vast en zeker ooit gehoord...
    Ze heeft ze wél eens gespeeld met voorstelling van een strijkorkest, alleen toen was ik nog jong en onbezonnen en vond LOTR saai. (Ik schaam mij diep hiervoor.)


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    Nope en ja.
    Lydia (mijn zus) heeft alle soundtracks waarschijnlijk èrgens op de computer staan en ik heb ze vast en zeker ooit gehoord...
    Ze heeft ze wél eens gespeeld met voorstelling van een strijkorkest, alleen toen was ik nog jong en onbezonnen en vond LOTR saai. (Ik schaam mij diep hiervoor.)


    Ik wou net zeggen You should be ashamed!, maar je had het zelf al door (A)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik wou net zeggen You should be ashamed!, maar je had het zelf al door (A)

    Ja, maar toen was ik iets van 8 of 7 ofzo? En ik had trauma's gekregen van die film, omdat ik niet kon slapen en ik hoorde allemaal viezi geluiden beneden..
    Nope, mijn jeugd heeft geen goede herinneringen aan Lord of the Strings (zoals mijn broer het altijd zegt).


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    (...)
    Ja, maar toen was ik iets van 8 of 7 ofzo? En ik had trauma's gekregen van die film, omdat ik niet kon slapen en ik hoorde allemaal viezi geluiden beneden..
    Nope, mijn jeugd heeft geen goede herinneringen aan Lord of the Strings (zoals mijn broer het altijd zegt).


    Haha, de orks zijn inderdaad geen lieverdjes voor kleine meisjes (; toen ik klein was, kon ik nooit naar de DERDE film kijken omdat ik bang was voor de grote spin ;D

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 13:35 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Denk niet dat ik daar lang naar kan luisteren, geef mij maar de filmmuziek van Mamma Mia!


    Physics is awesome

    Frodo schreef:
    (...)

    Haha, de orks zijn inderdaad geen lieverdjes voor kleine meisjes (; toen ik klein was, kon ik nooit naar de 2e film kijken omdat ik bang was voor de grote spin ;D

    Twee? Twee? Dat is drie hoor!


    Deep inside, I've never felt alive

    Eyes schreef:
    Denk niet dat ik daar lang naar kan luisteren, geef mij maar de filmmuziek van Mamma Mia!


    Ohh, mamma mia! Vooral Slipping trough my fingers en Our last summer vind ik mooi (; die film heb ik ook zo'n 20 keer gezien ;D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Aife schreef:
    (...)
    Twee? Twee? Dat is drie hoor!


    Ik wou net mijn reactie aanpassen toen ik het zag! I'm ashamed :( stomme vinger, zomaar per ongeluk op 2 drukken... *kijkt boos naar wijsvinger*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik hou van Lord Of The Rings, maar dit is me iets te lang. (cat)


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Clouded schreef:
    Ik hou van Lord Of The Rings, maar dit is me iets te lang. (cat)


    Kan ik geloven ;D ik heb nu al de neiging om te stoppen .. maar ik zet door want volgens deze post op youtube is het einde de moeite waard:

    More like the whole world would stop and wonder for 1:55:55 at the beauty of life...
    Wouldn't it be great?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Nu word ik nieuwsgierig... ;'D


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Clouded schreef:
    (...)
    Nu word ik nieuwsgierig... ;'D


    Dat had ik dus ook ;D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Dat had ik dus ook ;D

    Jup, ik ga hem luisteren. (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik ben heel erg verslaafd aan de muziek van LOTR....
    en aan behind the scenes kijken


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Clouded schreef:
    (...)
    Jup, ik ga hem luisteren. (:


    Veel geluk! Ik zit ondertussen bij 0:44:29 en daar zijn ze aan het zingen (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien