Ik luister nu al een half uur lang naar dit lied en krijg er nog steeds niet genoeg van. Alle klassiekers uit Lord of the Rings, in 1 uur en 55 minuten luisterplezier gezet! I love it ^^
Nope en ja.
Lydia (mijn zus) heeft alle soundtracks waarschijnlijk èrgens op de computer staan en ik heb ze vast en zeker ooit gehoord...
Ze heeft ze wél eens gespeeld met voorstelling van een strijkorkest, alleen toen was ik nog jong en onbezonnen en vond LOTR saai. (Ik schaam mij diep hiervoor.)
Aife schreef:
Nope en ja.
Lydia (mijn zus) heeft alle soundtracks waarschijnlijk èrgens op de computer staan en ik heb ze vast en zeker ooit gehoord...
Ze heeft ze wél eens gespeeld met voorstelling van een strijkorkest, alleen toen was ik nog jong en onbezonnen en vond LOTR saai. (Ik schaam mij diep hiervoor.)
Ik wou net zeggen You should be ashamed!, maar je had het zelf al door
Ik wou net zeggen You should be ashamed!, maar je had het zelf al door
Ja, maar toen was ik iets van 8 of 7 ofzo? En ik had trauma's gekregen van die film, omdat ik niet kon slapen en ik hoorde allemaal viezi geluiden beneden..
Nope, mijn jeugd heeft geen goede herinneringen aan Lord of the Strings (zoals mijn broer het altijd zegt).
Aife schreef:
(...)
Ja, maar toen was ik iets van 8 of 7 ofzo? En ik had trauma's gekregen van die film, omdat ik niet kon slapen en ik hoorde allemaal viezi geluiden beneden..
Nope, mijn jeugd heeft geen goede herinneringen aan Lord of the Strings (zoals mijn broer het altijd zegt).
Haha, de orks zijn inderdaad geen lieverdjes voor kleine meisjes (; toen ik klein was, kon ik nooit naar de DERDE film kijken omdat ik bang was voor de grote spin
Haha, de orks zijn inderdaad geen lieverdjes voor kleine meisjes (; toen ik klein was, kon ik nooit naar de 2e film kijken omdat ik bang was voor de grote spin