• Anapneo
    Als Sophie McGonagall, het nichtje van professor McGonagall voor eeuwig verbannen wordt door haar ouders, en niet naar Hogwarts mag, staat ze er alleen voor. Niemand wilde haar, tot ze werd opgehaald. Ze kreeg de liefde en aandacht die ze nodig had en werd liefdevol opgenomen in het gezin van de Malfoys. Ze genoot van een privé opleiding tot haar 15e en werd toen naar Hogwarts gestuurd, als spion van de duistere kant. Als ze echter wordt ingedeeld blijkt ze geen Zwadderaar te zijn maar wordt ingedeeld bij Griffoendor.

    Opnieuw stort alles in en ze zal zich opnieuw moeten bewijzen.
    Maar wat als ze de liefde tegenkomt, en wat als ze er uit wil?
    Dit is het jaar van de Vuurbeker.


    is dit trouwens een beetje origineel?

    wat ik nodig heb zijn:

    Beste vriendin Sophie (5e jaars) --> Leite
    Beste vriend Sophie (5e jaars)
    Leerlingen Beauxbatons en Klammfels (1x Beauxbatons) (2x Klammfels) --> McConaughey
    5e jaars, uit alle afdelingen (kijk hoeveel ik er nodig heb) --> Vipere, LikeAWeasley
    Dooddoenders (geen uiterlijk van bestaande, want die komen er ook in voor)(rond de 17 a 18 jaar --> 3x)

    invullen:
    naam:
    Uiterlijk (beschrijving+ foto):
    Karakter (uitgebreid):
    Afdeling:
    Leeftijd:
    Beste vak:
    Favoriete Leraar:
    Favoriete vak:
    Huisdier:
    Patronus in vorm van:
    Extra (denk aan verleden, familie, vrienden):
    Crush:
    Ik kies de beste uit. Mocht er een dubbel zijn en het lastig is om te kiezen, kan het zijn dat ik de rol toch nog neerzet bij de 5e jaars en er alsnog een (iets minder goede) vriendin van maak. om even een voorbeeld te geven

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 20:52 ]


    Miep

    Ik ben slecht in Harry Potter rollen invullen, sorry. Maar het verhaal lijkt me heel leuk! Wil je me wel waarschuwen?


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik vul zo de rol van beste vriendin Sophie in (:
    En wil je me ook waarschuwen als je begint


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Embraced schreef:
    Ik ben slecht in Harry Potter rollen invullen, sorry. Maar het verhaal lijkt me heel leuk! Wil je me wel waarschuwen?


    haha, natuurlijk


    Miep

    LikeAWeasley schreef:
    Ik vul zo de rol van beste vriendin Sophie in (:
    En wil je me ook waarschuwen als je begint


    jup zal ik doen. Ik vind dat er te weinig hp stories zijn:Y)


    Miep

    Porthos schreef:
    (...)

    jup zal ik doen. Ik vind dat er te weinig hp stories zijn:Y)


    helemaal mee eens


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ben niet zo goed in Harry Potter rollen invullen, Omdat ik er niet al te veel van weet, sorry :$ Maar ik ben er wel dol op om het te lezen! Dus wil je me waarschuwen? (A)


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    naam: Summer Melody Knight
    Uiterlijk (beschrijving+ foto):


    Summer heeft steil rood haar tot net over haar schouders en een paar grijskleurige ogen. Ze is ongeveer 1.65 lang en haar kledingstyle is zo vrolijk en kleurrijk mogelijk
    Karakter (uitgebreid): Ze is een mix tussen slytherin en gryffindor. Ze is arrogant, onafhankelijk, sterk en onvoorspelbaar maar ook lief, vriendelijk en een trouwe vriendin. Ondanks ze in Slytherin zit kan ze het goed vinden met de Gryffindors. Mensen vragen zich alijd af om ze wel goed geplaatst. Laten we het houden op 51% Slytherin en 49% Gryffindor. Summer is zeker ook geen verlegen type. Ze maakt vrienden met alles en iedereen en blijft altijd even vriendelijk. Ze loopt meestal gewoon op mensen af en stelt zich voor me altijd dezelfde lieve ontblote glimlach. Het is het soort persoon dat niet zonder vrienden kan, ze heeft altijd iemand nodig.
    Afdeling: Slytherin
    Leeftijd: 15
    Beste vak: Verweer tegen zwarte kunsten
    Favoriete Leraar: Snape
    Favoriete vak: Toverdranken
    Huisdier: Een zwarte uil cookie
    Patronus in vorm van: muis
    Extra (denk aan verleden, familie, vrienden): Summer heeft een altijd een slechte band met haar ouders gehad en sinds ze op Hogwarts zit heeft ze het contact verbroken. De vakanties brengt ze door bij de Malfoys of de Weasleys. Haar vrienden zijn echt alles voor haar en ze heeft er ook echt alles voor over.
    Crush: Fred Weasley of Draco Malfoy

    Ik hoop dat die goed is (:

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 9:49 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik wil wel beste vriendin invullen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Leite schreef:
    Ik wil wel beste vriendin invullen. (:


    dat is goed hoor, ik kies gewoon de beste uit. en als de ander het bijvoorbeeld niet geworden is, maak ik daar een andere goede vriendin van maken bij mensen uit afdeling:Y)

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 19:51 ]


    Miep

    moet trouwens even abo nemen(krul)


    Miep

    Rol: Leerling van Beauxbatons
    Naam: Beaudine Dubois (afgekort; Beau)
    Uiterlijk:


    Beaudine heeft een slank tot mager postuur en is erg lang wat haar slanke lichaam nog eleganter maakt. Ze let erg op haar voeding en beweegt veel want haar uiterlijk is belangrijk voor haar. Haar huid lijkt soms gemaakt van porselein, dit komt omdat haar moeder een Glamorgana is en daardoor heeft Beaudine het ook lichtelijk in haar aderen. Beaudine heeft platinablond haar wat krult en lichtroze, glimmende volle lippen. Haar chocoladebruine ogen vallen erg op door haar lichte haar en huid. Beaudine draagt in haar vrije tijd altijd hele modieuze en klassieke kleren. Ze draagt veel lichte kleuren.
    Karakter: Beaudine is een meisje dat van elegantie en klasse houd. Ze is een rustig meisje maar heeft in haar hoofd meestal al helemaal uitgestippeld hoe ze over iemand denkt of hoe ze iets wilt gaan aanpakken. Ze luistert goed naar anderen en heeft een uitstekend geheugen. Ze is het type volger en niet het type leider. Maar door haar beleefdheid en vriendelijkheid, stellen anderen haar graag als leider op. Beaudine kan soms een verwend nest zijn en heeft gauw vooroordelen over anderen. Ook is ze ontzettend snel jaloers en begint te schreeuwen zodra ze jaloers is, men denkt dat dit een Glamorgana eigenschap is.
    Afdeling: Beaudine zit op Beauxbatons.
    Leeftijd: 15 jaar.
    Beste vak: Bezweringen
    Favoriete Leraar: Beaudine is erg onder de indruk van haar schoolhoofd Madame Olympe Mallemour, verder heeft ze een grote bewondering voor Filius Banning en Sybilla Zwamdrift.
    Favoriete vak: Astronomie
    Huisdier: Een witte kat genaamd Blanc.
    Patronus in vorm van: Zwaan
    Extra: Beaudine is van Franse afkomst. Haar moeder heeft ook op Beauxbatons gezeten terwijl haar vader een Ravenklauwer van Zweinstein is. Haar moeder, Clarice, is een Glamorgana en haar vader Bernard is een volbloed tovenaar.
    Crush: Michel Kriek (in het Engels: Michael Corner) een student van Zweinstein's Ravenklauw.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 10:10 ]

    ik wil als extra even Crush toevoegen...


    Miep

    Porthos schreef:
    ik wil als extra even Crush toevoegen...

    Oké, dan zet ik die er even bij (: