Dit gaat over een land. Het is verdeelt in 4 stukken door The Bloodriver. Het noorden is van de zombies en geesten, het oosten is van de Weerwolven, het westen is van de mensen en het zuiden van de vampiers. In het midden van het land, waar alles samenkomt, is de school. Daar zitten alle wezens op.
- Darron Being >Love4Cookies
Weerwolven(1/10):
- Damen Eduward Jhonson > TheRumIsGone
Mensen(2/10):
- Rhea Broan > Tisiphone
Vampieren(8/15):
- April Maria Ward > Szcarlet
- Elizabeth Mary Carter > Merlinfan
- Sharon Sarah Jessica Read > Tisiphone
- Jayden Evan Night > TheRumIsGone
- Bradley Elliot > Merlinfan
- Jake Edmund Parker > TheRumIsGone
- Nicolas "Nick" Brody > Tisiphone
-Jayden en Sharon
-Jake en Elizabeth
-Bradley en April
- Je moet actief zijn.
- 16+ mag, maar niet overdreven.
- Geen one-liners!
- Geen geruzie buiten IC.
- Je mag echt niet om aandacht vragen, zowel OOC als IC niet. Met IC bedoel ik als mens gebeten worden door een vampier voor de hele school
- Als een topic vol is moet je wachten tot ik er ben.
- Naamverandering doorgeven. Ik ga echt niet lopen zoeken of je nog actief bent, je naam veranderd is of dat soort dingen. Als je naam dus niet veranderd is op de lijst en je dat niet gezegd hebt moet je niet boos worden. Dan heb je gewoon pech gehad.
[ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 18:33 ]
It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen