• Verhaal staat online! Vanavond komt het eerste hoofdstuk al (:

    Hello, my name is Moon. I'm a resident from Starship U.K.
    And this is my story.


    A horse and a man, above, below,
    One has a plan, but both must go.
    Mile after mile, above, Beneath,
    One has a smile, and one has teeth.
    Though the man above might say “hello,”
    Expect no love from the Beast Below!

    In bed above we're deep asleep
    While greater love lies further deep
    This dream must end, this world must know
    We all depend on the beast below.


    Op een dag is Moon door London aan het lopen en raakt ze de weg kwijt. De Smilers volgen elke stap die ze zet, en hoe meer ze er tegen komt, hoe meer ze in paniek raakt. Er is niemand anders wanneer Moon per ongeluk terecht komt op een plek waar ze niet zou mogen zijn. De Smilers veranderen in enge Duivelse-gezichten met scherpe tanden. Ze besluit om de trap af te dalen die ze in de vertte ziet, maar wordt onderschept door een groepje inwoners met zwarte mantels. Ze wordt wakker in kleine kamer met voor haar een tv-scherm en twee knoppen. Er is een Forget en een Protest button...

    Waar het dus eigenlijk over gaat: Het leven van een 16 jarig meisje op Starship U.K. - Dat is London in de toekomst. London in de ruimte. Het leek me wel leuk om te schrijven over een inwoner er van, over haar leven, en over The Beast Below.
    Wie zou dit willen lezen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 19:11 ]


    Believe in yourself.

    Ja, dat lijkt me leuk!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lijkt interessant, al hoop ik dat je ietwat een verhaallijn hebt, en niet gewoon haar leven gaat beschrijven zeg maar c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Moran schreef:
    Lijkt interessant, al hoop ik dat je ietwat een verhaallijn hebt, en niet gewoon haar leven gaat beschrijven zeg maar c:


    The universal language of art.

    Moran schreef:
    Lijkt interessant, al hoop ik dat je ietwat een verhaallijn hebt, en niet gewoon haar leven gaat beschrijven zeg maar c:

    Natuurlijk niet! Dan is het veel te saai!
    Ik ben een goed verhaallijn in elkaar aan het zetten, maar het is nog niet echt compleet dus ik wilde het er liever nog niet bij zetten..


    Believe in yourself.

    11th schreef:
    (...)
    Natuurlijk niet! Dan is het veel te saai!
    Ik ben een goed verhaallijn in elkaar aan het zetten, maar het is nog niet echt compleet dus ik wilde het er liever nog niet bij zetten..

    Cool c: Dan wil ik 'm graag lezen!


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Moran schreef:
    (...)
    Cool c: Dan wil ik 'm graag lezen!

    Op een dag is Moon door London aan het lopen en raakt ze de weg kwijt. De Smilers volgen elke stap die ze zet, en hoe meer ze er tegen komt, hoe meer ze in paniek raakt. Er is niemand anders wanneer Moon per ongeluk terecht komt op een plek waar ze niet zou mogen zijn. De Smilers veranderen in enge Duivelse-gezichten met scherpe tanden. Ze besluit om de trap af te dalen die ze in de vertte ziet, maar wordt onderschept door een groepje inwoners met zwarte mantels. Ze wordt wakker in kleine kamer met voor haar een tv-scherm en twee knoppen. Er is een Forget en een Protest button...

    Als ik nog mee verklap dan is het niet leuk om het verhaal te lezen, haha! This is basically how it all begins...

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 18:23 ]


    Believe in yourself.

    Klinkt vet c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hmm Doctor Who n_n Lijkt me wel fijn, ik vond Starship UK sowieso al sjiek.

    Verhaal staat online! Vanavond komt het eerste hoofdstuk al (:


    Believe in yourself.


    hihi, moest even. Maar lijkt me leuk :9~


    As travars

    Totoro schreef:


    hihi, moest even. Maar lijkt me leuk :9~

    SEXY! :9~


    Believe in yourself.

    Hoofdstuk 1 staat online!


    Believe in yourself.