• Wie voelt zich vandaag heel boos en verdrietig? Ik wel,de hele dag ben ik al boos en verdrietoig om gene rede en ik kan iedereen's kop er wel af hakken als ze niet doen wat ik wil. o_O
    Tis al de hele week zo en word steeds erger. Wie is ook zo de laatste tijd?

    Ik gewoon erg verdrietig =[

    Ikkuu voel my al de hele week verdrietig, Sad &Lonely :S


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik voel me het hele schooljaar al eenzaam,verdrietig en verlaten egt so kut


    We can only learn to love by loving.

    ik niet
    ik word steeds vrolijker de laatste tijd :'D

    Ik voel me kut, verdrietig en eenzaam.

    Vandaag moest ik iemand die leuk is missen, en die komt het hele weekend niet op msn. Hij is op een familieweekend (maar ik ben wel blij voor hem) en ik mag geen Duitse Herder, waar ik heel erg geobserdeerd ben en als ik er een zie doe ik hyper maar ik voel me dan weer kut, en dan voel ik me eenzaam omdat ik geen Duitse herder mag..


    a figment of your imagination

    Ik voel me kut, om iets van gisteren, en mijn vriendin heeft mij genaaid. En als ik me een beetje kut voel, en er gebeurd iets kleins, trek ik het me heel erg aan...


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dat had ik de laatste tijd heel erg, maar nu gaat het gelukkig weer beter


    Why don't you break my heart

    Ik voel me al een hele tijd verdrietig om een reden.. :S


    bla bla bla

    Ikke niet, ik geniet van het weekend en ga zo shoppen ^^
    Vorige week voelde ik me gefrustreerd en heel erg gestresst omdat ik een werkstuk moest afkrijgen. Dat was echt niet leuk...


    No growth of the heart is ever a waste

    ik voel me al weten zwaar klote. ik zit dan soms in hoekjes van mijn kamer en de tranen stromen dan uit mijn ogen. waarom weet ik niet. ik voel me soms alleen op mijn kamer en heel verdrietig.

    Ik voel me blij =D

    sorry ik heb te veel energie en ben een en al blijheid xD


    Lalalalalalalala.