• Heb je ooit eens naar de cover van een boek (Fantasy boeken en van die romantische liefdesblgerg boeken) gekeken en de debiele poses gezien? Heb je je oooit afgevraagd of het uberhaupt mogelijk is?

    Nou, het antwoord op een aantal van die poses is binnen! Jim Hines, een fantasy schrijver, heeft een aantal poses nagedaan met ehhh.... Beperkt success (cat)

    vrouwen



    mannen



    Volgens mij breken de vrouwen die poseren voor die covers hun rug, terwijl de mannen nog nooit van een tshirt hebben gehoord D:


    Edit: Klikbare linkjes toegevoegd :Y)

    [ bericht aangepast op 27 april 2012 - 9:39 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik weet dat het mogelijk is. Ik moest laatst voor fotografie mensen fotograferen als filmposters..Het is mogelijk, maar geen plezante onderneming voor de mensen, nee.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Jikes O.O


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    HAHAHAHHAHAHAHA. :'D
    Bah.


    There's power in the words you whisper.

    Rigby schreef:
    HAHAHAHHAHAHAHA. :'D
    Bah.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Closer schreef:
    Ik weet dat het mogelijk is. Ik moest laatst voor fotografie mensen fotograferen als filmposters..Het is mogelijk, maar geen plezante onderneming voor de mensen, nee.


    Is ook niet bepaald een houding die je van nature aanneemt xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Hahaha, hij is echt geweldig!


    The odds are néver in our favor.

    Onnatuurlijke poses? Ja. Maar ik zou het zo na kunnen doen hoor, zo lastig zijn ze niet x'D.
    En mannen zonder shirt zijn in het algemeen (en met in het algemeen bedoel ik tenzij ze een en al vetrol zijn) aantrekkelijker dan mannen met shirt :Y).


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Onnatuurlijke poses? Ja. Maar ik zou het zo na kunnen doen hoor, zo lastig zijn ze niet x'D.
    En mannen zonder shirt zijn in het algemeen (en met in het algemeen bedoel ik tenzij ze een en al vetrol zijn) aantrekkelijker dan mannen met shirt :Y).


    comfort in c h a o s

    Audacity schreef:
    Onnatuurlijke poses? Ja. Maar ik zou het zo na kunnen doen hoor, zo lastig zijn ze niet x'D.
    En mannen zonder shirt zijn in het algemeen (en met in het algemeen bedoel ik tenzij ze een en al vetrol zijn) aantrekkelijker dan mannen met shirt :Y).


    Pfff, is goed met je. Ga jij de vrouwenposes nadoen en dan doe ik de manneposes na, gaan we kijken of jij het kan en of ik ook aantrekkelijker ben zonder shirt :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Audacity schreef:
    Onnatuurlijke poses? Ja. Maar ik zou het zo na kunnen doen hoor, zo lastig zijn ze niet x'D.
    En mannen zonder shirt zijn in het algemeen (en met in het algemeen bedoel ik tenzij ze een en al vetrol zijn) aantrekkelijker dan mannen met shirt :Y).

    Vaak vind ik ze aantrekkelijker mét though :Y)
    Maar inderdaad, zo moeilijk lijken mij die poses niet? ;;
    Al kan ik natuurlijk niet in de lucht hangen (cat)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Pfff, is goed met je. Ga jij de vrouwenposes nadoen en dan doe ik de manneposes na, gaan we kijken of jij het kan en of ik ook aantrekkelijker ben zonder shirt :Y)


    Die poses zijn geen probleem hoor, of jij er aantrekkelijker uitziet zonder shirt is een heel andere vraag (cat).


    i put the fun in funeral

    Ghehe, dat is echt geniaal :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Audacity schreef:
    (...)

    Die poses zijn geen probleem hoor, of jij er aantrekkelijker uitziet zonder shirt is een heel andere vraag (cat).


    Neh, maar lijkt me niet echt een natuurlijke houding hoe je normaal staat xD

    Helemaal niet! Mannen zijn knapper zonder shirt tenzij ze veel vetrollen hebben. Oftewel hoe minder vetrollen hoe knapper. Ik heb helemaal geen vetrollen. Daarom ben ik dus superknap zonder shirt :Y)


    quidquid excusatio prandium pro