• Normaal zou ik dit hier niet vragen, maar ik en mijn vriendin hebben al heel internet afgespeurd en we vinden hem dus echt niet..

    Het is een film die gaat over twee zussen, de ene rond de 17/18 en de andere is een stuk jonger, rond de 12? De oudere zus heeft een vriend, maar plots wordt deze verraden en wordt hij weggehaald bij haar. Dat jonge zusje weet wie het gedaan heeft, maar zwijgt. En het speelt zich af tijdens de oorlog als ik me niet vergis.

    Het is dus een beetje een vage omschrijving, maar ik heb hem zelf nog niet gezien, alleen de samenvatting gelezen.

    Hopelijk kan iemand me helpen!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Eh het doet me wel aan iets denken, maar ik denk niet dat die het is, want die gaat anders. Ik weet de titel ook niet eigenlijk haha. Sorry.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oooh ik weet wel de titel van de film die mij eraan doet denken: Atonement, maar ik weet niet of die het is. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Leite schreef:
    Oooh ik weet wel de titel van de film die mij eraan doet denken: Atonement, maar ik weet niet of die het is. :Y)


    Jaa, die is het! Haha. Omg, dat was dus de meest vage omschrijving ooit :'D
    Bedankt! =D En hier mag een slotje op


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right