• Ik typte gisteren al een topic over nask dat we anderhalve uur hebben moeten nablijven terwijl we niks fouts gedaan hadden. Bij Geschiedenis vond iemand het zo leuk om een korstje in zijn soep te doen. Ik was met een vriendin aan het kletsen en weet niet wie. Nou mag ik volgende week dinsdag als ik om 2 uur vrij ben door school nog eventjes gezellig nablijven net zolang tot hij weet wie het deed.

    Bedankt rot klassen(huil)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    LOL, als het mijn klas zou zijn, zou ik waarschijnlijk de persoon zijn die de korst erin zou hebben gedaan. Maar ik vind het wel rot voor je, vooral omdat je zo vroeg uit bent.


    The odds are néver in our favor.

    Zo gemeen zijn ze ook bij mij op school.

    Ga gewoon niet, ik bedoel als jij zeker bent dat je het niet gedaan hebt?
    Ga gewoon bij die leraar en zeg "Sorry meneer maar ik heb dit niet gedaan dus ik blijf ook niet na." Punt, andere lijn, kom op zeg, zoiets is like fuckin' oneerlijk. (cat)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik zou een briefje van je ouders vragen, desnoods dat je ergens heen moet of wat dan ook. (Als je zulke ouders hebt in elk geval).


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Arme jij!! Ik zou hem peren!
    (flower)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik zou ook gewoon weggaan. Zulke dingen doen ze ook wel eens bij mij op school. Nou ik blijf lekker niet als ik er niks aan kan doen.