• ik heb een idee voor een verhaal, wat vinden jullie er van? (het is misschien kinderachtig maar ik had dus zin om een keer kinderachtig te doen, :P, mag ik?). het is dus gebasseert op een serie die ik vroeger altijd keek en net oppeens terugkwam in mijn gedachten, op een echt heel gek moment, ik zag dus een burgerking reclame, en toen dacht ik oppeens aan de Nasty-burger van vroeger, en toen dacht ik dus aan die serie, en toen had ik een idee en het is zo kinderachtig dat het misschien nog wel leuk is ook!

    Kyra Alynda Lockheart woont in Amity Park, en gaat in het tweede jaar naar het Casper College. op een ochtend gebeurt er iets vreemd, ze ziet de onopvallende maar voor haar erg intressante Danny Fenton door een Snoepautomaat lopen! hij lijkt het zelf niet eens te merken en ze denkt dus ook metteen dat ze gek word, tot er een aantal spookaanvallen beginnen. als Kyra op een ochtend de schoolbus mist en gaat lopen word ze aangevallen door een spook (skulker) en word gered door Danny Phantom. Kyra is alleen niet zo dom als derest van de bewoners van de stad, en ze ontdekt al snel de geleikenissen tussen Danny Fenton en Danny Phantom. Als Kyra besluit hem te confronteren met wat ze weet lijken Danny en zijn vrienden oppeens spoorloos verdwenen. als ze drie dagen later terugkeren lijkt Danny veranderd te zijn, gemeen. Kyra besluit hem toch te confronteren en komt er al snel achter dat de Danny die ze Confronteerd niet de echte Danny is. Gelukkig word ze al snel gered door de Echte Danny, en zo ga ik nog een tijdje door tot ik niks meer weet.

    ~Titel?
    ~Orgineel?
    ~Moet ik je Waarschuwen?

    ik ga het verhaal nu dus gewoon starten, je kunt het zo snel mogelijk vinden op mijn profiel, mensjes ik ga je alvast waarschuwen ik heb die fucking (sorry voor men taalgebruik) serie echt in geen eeuwen meer gezien dus veel details kloppen waarschijnlijk niet. :P

    [ bericht aangepast op 19 april 2012 - 16:21 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Het is inderdaad een beetje, hoe moet ik het zeggen, kinderachtig? Maar in die zin, omdat de serie ook gebaseerd is op wat jongere kijkers -ik zie op je profiel dat je 12 bent, op die leeftijd keek ik die serie ook nog, maar ben ondertussen bijna 18 ;p-
    But, toch zou ik het lezen. Alleen al omdat ik het zo'n geweldige serie vond haha :Y)


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    Het is inderdaad een beetje, hoe moet ik het zeggen, kinderachtig? Maar in die zin, omdat de serie ook gebaseerd is op wat jongere kijkers -ik zie op je profiel dat je 12 bent, op die leeftijd keek ik die serie ook nog, maar ben ondertussen bijna 18 ;p-
    But, toch zou ik het lezen. Alleen al omdat ik het zo'n geweldige serie vond haha :Y)


    haha
    ik ben twaalf ja maar eerlijk gezegd vind ik die serie dus ook kinderachtig, ik keek hem vroeger en waarom die nu oppeens in mijn hoofd schoot? i dont know. het is gewoon echt heel dom.
    maar nu dat verhaal in mijn hoofd schoot moet het er dus uit, en daaraan ga ik niet mijn schriften volkladden. :P


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Hm, ik zou het niet lezen, en ik denk dat het veel lezers niet aanspreekt. Ook valt het me op dat je niet vaak hoofdletters gebruikt..