• Ik heb twee hele goede vriendinnen A en H
    A ken ik al heel lang, maar die zie ik bijna nooit omdat we best ver van elkaar wonen(ong 2,5 uur met de trein)
    H zit bij mij in de klas dus die zie ik heel vaak.
    Nu heb ik met H afgesproken om koninginnedag te vieren met haar en haar familie
    Maar nu vraag A of ik met haar ouders en haar mee naar Amsterdam wil
    En dat lijkt me heel vet, koninginnedag vieren in Amsterdam
    Maar ik heb dus ook al met H afgesproken
    Maar A zie ik bijna nooit en ik zou heel graag met haar en haar ouders naar Amsterdam willen en toevallig was ik met pasen bij haar en toen hadden we het er al over om samen koninginnedag te vieren

    Hebben jullie tips?

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 20:48 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wat als je het zegt tegen H? Denk je dat ze het zal snappen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Je hebt al met H afgesproken en dan is het best sneu om het af te zeggen. Je kan anders voorstellen of H mee mag. Zeg gewoon dat je al eerder met haar had afgesproken, maar dat je A ook weer heel graag wilt zien.

    Als het echt niet kan, dan zou ik toch voorzichtig aan H vertellen hoe alles in elkaar zit en dat je A al lang niet meer gezien hebt.

    [ bericht aangepast op 17 april 2012 - 20:50 ]


    Today will be Girl's Day party with you~

    Biologist schreef:
    Wat als je het zegt tegen H? Denk je dat ze het zal snappen?

    + Als ze het snapt, maak het dan goed door op een andere dag af te spreken en samen iets leuks te doen? :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik heb naar jullie geluisterd en het gezegd
    Gelukkig snapt ze het en gaan we later in de vakantie nog afspreken, we gaan met nog een vriendin Film Marathon houden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one