• Sorry voor het zo snel achter elkaar twee topics aan te maken (aangezien mensen daar wel eens over vallen).

    Ik hoor dus net dat ze ingebroken hebben bij mijn ventje afgelopen nacht. Ze hebben ringen mee gestolen, zijn iPod en de laptop die hij in Rusland van zijn oom gekregen. Vooral het laatste vind ik echt hartbrekend, want zijn oom heeft heel zwaar leukemie en hij kan hem niet eens opzoeken. En dat is ook min of meer zijn vader, gezien hij die nooit echt heeft gehad. Ze hebben gewoon een heel bijzondere band samen en die laptop betekende ook heel veel voor hem! ):
    Ik vind dit echt zo kut! Maakt me verdrietig en woest at the same time. Ik kan hem niet eens omhelzen om hem te troosten! Goddamned. ):


    Til hug og blod.

    Aw, dat is echt gemeen. Ik denk niet dat ze wisten dat het zoveel waarde voor 'm had, maar alsnog: harteloze inbrekers :[
    Heeft hij nu btw nog wel iets waarmee hij op internet kan om met jou te praten?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    awh das echt vervelend zeg! vooral dat laatste is erg vervelend :c ik hoop dat ze de dader snel kunnen vinden!


    I am the master of my fate, I am the captain of my soul

    Myungsoo schreef:
    Aw, dat is echt gemeen. Ik denk niet dat ze wisten dat het zoveel waarde voor 'm had, maar alsnog: harteloze inbrekers :[
    Heeft hij nu btw nog wel iets waarmee hij op internet kan om met jou te praten?


    Ze hebben zijn computer niet mee kunnen nemen, voor zover ik weet. Verder weet ik niet wat ze gejat hebben buiten dit om, want ik hoorde van Val alleen maar dat ze ingebroken hadden. Hij was weg toen ik er was, dus moest ik het meeste via zijn beste vriend horen. Alleen wist die ook niet alles, behalve that he was very upset by the fact they got that laptop. En ik kan hem niet eens opzoeken. ;-;

    [ bericht aangepast op 15 april 2012 - 15:31 ]


    Til hug og blod.

    Kill the fuckers.

    Da's echt heel erg kut. Hij krijgt het toch wel allemaal verzekerd?


    The odds are néver in our favor.

    Loveless schreef:
    Kill the fuckers.


    Oh I would. Tot er zelfs geen as meer over van zou zijn!
    Echt, als ik daar nog gezeten had ... Dan had ik zelfs een grote kans gehad om hem te pakken misschien, want ik ging altijd als laatste naar bed en heel erg laat. ):


    Til hug og blod.

    Cadentium schreef:
    Da's echt heel erg kut. Hij krijgt het toch wel allemaal verzekerd?


    Dat zal, maar daarmee heeft hij niet die laptop terug. Het is vooral de emotionele waarde en schade aangericht nu die niet weg te krijgen is. ):


    Til hug og blod.

    Dat is echt erg en gemeen! Hopelijk vinden ze de dader snel.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Dat is echt erg en gemeen! Hopelijk vinden ze de dader snel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Beckett schreef:
    Dat is echt erg en gemeen! Hopelijk vinden ze de dader snel.


    Ik hoop het, maar die kans is meestal erg onwaarschijnlijk. ):


    Til hug og blod.

    gee, vervelend zeg. voordat ik verhuisde was het hetzelfde verhaal.


    -

    FighterBeat schreef:
    (...)

    Oh I would. Tot er zelfs geen as meer over van zou zijn!
    Echt, als ik daar nog gezeten had ... Dan had ik zelfs een grote kans gehad om hem te pakken misschien, want ik ging altijd als laatste naar bed en heel erg laat. ):

    I'm sorry dear :(
    Ik zou met je mee gaan om ze kapot te maken, serieus, zo'n mensen moeten gewoon van de wereld af.

    Myungsoo schreef:
    Aw, dat is echt gemeen. Ik denk niet dat ze wisten dat het zoveel waarde voor 'm had, maar alsnog: harteloze inbrekers :[
    Heeft hij nu btw nog wel iets waarmee hij op internet kan om met jou te praten?


    comfort in c h a o s

    Dat is echt klote :(
    Sterkte voor je vriend


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    omfg, waarom zijn mensen ook zo gemeen? Echt rot voor hem!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind