• Heb ik hier een story :Y)

    Keep it a Secret


    Lana Julia Evans is een meisje van 15. Ze woont met haar grootouders en oom in een huisje aan de rand van Rotterdam. Ze heeft geen vader en moeder meer. Haar moeder stierf bij haar geboorte en haar vader bij een trein ongeluk. Terwijl haar eigen land niets kan doen aan een nieuwe oorlog, ziet ze alles veranderen. Ze ziet hoe de joden onderdrukt worden en mensen langzaam verdwijnen. Net als haar eigen vriend Thomas die van school af moet, omdat hij jood is en niet meer de zelfde dingen mag als elk gewoon mens. Ze ziet hoe sommige delen van de stad in as worden gebombardeerd en de stad vult met rook. Maar wat als haar grootouders en oom een geheim bewaren, dat hun allemaal in gevaar kunnen brengen? Zullen ze het overleven?

    Normaal schrijf ik Fantasy , maar nu ben ik aan iets anders begonnen. Namelijk WII. Ik probeer zo veel mogelijk aan de feite en datums te houden van dingen die er gebeuren. Iemand interesse?
    En heeft iemand nog leuke story dat geen fanfiction is?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor