• Ik ben weer terug in de fictie wereld gevallen en heb besloten om een verhaal die ik in 2008 heb geschreven, te herschrijven vol verbeteringen. Het idee voor het verhaal is;

Momoko groeit op in een wereld van alleen pijn, haat en verdriet. Tot dat de dag komt dat haar eigenaar vermoordt wordt door een crimineel die van haar geheim af weet. Het meisje wordt vrijgelaten en voor de poorten van Konoha gevonden, dagen later en krijgt de kans om opnieuw te beginnen. Maar hoe? Hoe kan ze leven, als ze alleen weet wat pijn is. Als ze niet weet hoe ze van iemand moet houden? Haar avontuur is pas begonnen, en er staat haar heel wat te wachten.

Voorproef: –Ren- sprak ze zichzelf toe in haar hoofd. –REN!- hoorde ze een dieper onbekend stem in haar hoofd. Zonder na te denken klom ze uit een raam en rende weg van het huis, weg van haar verleden en een onbekend wereld in.

- Doen / Niet doen?
          - Wat vind je van de titel; "Hidden Mist Demon"
          - Moet ik je waarschuwen als ik het verhaal online zet?

- Doen / Niet doen?
    - Wat vind je van de titel; "Hidden Mist Demon" - Nicee!
    - Moet ik je waarschuwen als ik het verhaal online zet? - Als je wilt, graag (:

Just call me Olivia.

Erstwhile schreef:
    - Doen / Niet doen?
    - Wat vind je van de titel; "Hidden Mist Demon" - Nicee!
    - Moet ik je waarschuwen als ik het verhaal online zet? - Als je wilt, graag (:

Ik zal je waarschuwen als ik hem online zet, :D
    zijn er nog andere personen die hun mening willen geven?

Ik weet niet goed, maar als jij het wilt doen, doe het dan! Hidden Mist Demon klopt grammaticaal niet. Je moet me niet waarschuwen.

comfort in c h a o s

Austen schreef:
    Ik weet niet goed, maar als jij het wilt doen, doe het dan! Hidden Mist Demon klopt grammaticaal niet. Je moet me niet waarschuwen.

Hidden Mist Demon klopt wel, het hoeft niet te kloppen aangezien het een titel is.