Hallo mensen,, Ik schrijf momenteel aan een verhaal over 1D<3, Soulmates. (Ik vind het helemáál niet erg als jullie even een kijkje zouden willen nemen,) Maarreeh, aagezien ik soms een beetje inspiratieloos ben, en wel graag elke dag wil posten, vraag ik jullie om een omschrijving van een personage in te sturen op deze topic. Ik zou het heel leuk vinden als jullie even de tijd hiervoor namen, want daarmee help je me heel erg en kan ik tóch nog elke dag posten, ook als ik een beetje inspiratieloos ben ofzeuu. Duss.. dat is het hele idee..
Als je dus even zo lief wilt zijn om een leuk personage in te zenden, dan kun je kiezen tussen de volgende personen. Het zijn maar bijrollen, maar die zijn nu eenmaal ook nodig :
Jane(Vriendin van Louis)
Mary-ann (Vriendin van Liam)
Holly(Beste vriendin van Valerie, de hoofdpersoon.)
Ik moet zeggen dat Holly een belangrijker personage is dan Jane en Mary-ann, maar ik hoop niet dat jullie nu allemaal voor Holly in gaan zenden, want de andere personages heb ik ook nodig!
Dit is wat je invullen moet voor elk personage dat je inzendt:
Uiterlijk (graag met foto, maar niet verplicht)
Innerlijk (Denk aan de manier waarop ze zich gedraagd, maar ook aan hoe haar gevoelens zijn en wat haar manier van denken is)
Haar interesses (al zijn deze minder belangrijk, toch graag even erbij zetten )
En ten slotte, waarom ik voor deze personage moet kiezen.
Wat je ervoor terugkrijgt:
Het is misschien niet heel veel, maar als ik jou personage ga kiezen dan hoor je dat van me, en vermeldt ik in mijn verhaal dat dit personage door jou bedacht is natuurlijk. Ook krijg je op al je verhalen een kudo van mij.
Als je deze laatste zin nog leest, heb je waarschijnlijk de moeite genomen om eventjes deze hele topic door te lezen, dus bedankt daarvoor!! LoveUall!