• Ik heb het lekker druk vandaag. Ik heb morgen een Spaans en Nederlands proefwerk. Ik ben nu aan het leren voor Spaans, en het zijn gewoon fucking 140 woorden!
    Hoe durft ze.. Grr. En dan ben je dat in wrts aan het zetten, staat het ook nog boordevol fouten, zoals kokodril in plaats van krokodil.
    En hierna moet ik ook nog drie paragrafen van Nederlands leren.
    Hebben jullie vandaag ook zo'n drukke dag?
    X

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik moet voor Spaans altijd 8 pagina's in een week leren
    Ik heb morgen Nederlands pw, ik moet mijn boekverslag voor Engels inleveren en ik heb een toets over een Duits boekje dat ik niet gelezen heb.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wat ben ik jaloers dat jij Spaans krijgt. :x
    Maar succes!


    Let the Night embrace you

    Morgen heb ik een proefwerk maatschappijleer 3 hoofdstukken, proefwerk Nederlands en een proefwerk Engels.


    Take risks and conquer your fears.

    Pusheen schreef:
    Wat ben ik jaloers dat jij Spaans krijgt. :x
    Maar succes!


    Ja, dat dacht ik eerst ook. Nou het is leuk, maar alleen als de lerares die het geeft ook leuk is..
    Dankjewel! ;D


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    ik moet leren voor PW week, die a.s. maandag begint. en grrrr maandag staat mijn 3 zwaarste vakken meteen achter elkaar.
    en dan bedenken dat je nog voor examen moet beginnen te leren


    -

    Pusheen schreef:
    Wat ben ik jaloers dat jij Spaans krijgt. :x
    Maar succes!

    Geloof me Spaans is niet leuk als je een methode hebt die faalt, een docent die faalt en je een ramp bent in talen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nee, ik heb eigenlijk nooit huiswerk. --'
    Ik weet dat ik er blij mee moet zijn, maar het gevoel dat je op een middelbare school zit, heb je zo niet echt ^^.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Spotvogel schreef:
    (...)
    Geloof me Spaans is niet leuk als je een methode hebt die faalt, een docent die faalt en je een ramp bent in talen


    Mijn methode is internationaal, en er staat geen Nederlands woord in, en ook niet in de woordenlijst achterin het boek. Alleen Engels, Frans, Duits en Italiaans.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    (...)

    Mijn methode is internationaal, en er staat geen Nederlands woord in, en ook niet in de woordenlijst achterin het boek. Alleen Engels, Frans, Duits en Italiaans.

    Mijn methode is gewoon helemaal in het Spaans en wij krijgen altijd van die losse blaadjes die ik altijd kwijtraak
    Maar ja volgend jaar ben ik of over en kan ik het laten vallen of verander ik van school


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    400 woorden vallen opzich nog wel mee :'D. Maar ik ben nu ook druk bezig met aardrijkskunde leren. Plaattektoniek. Serieus, ik kan dat woord nauwelijks uitspreken, laat staan dat ik er iets van begrijp D:. En dan moet ik vandaag ook nog paardrijden en een opdracht voor een schrijfwedstrijd inleveren... Crap .__.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    400 woorden vallen opzich nog wel mee :'D. Maar ik ben nu ook druk bezig met aardrijkskunde leren. Plaattektoniek. Serieus, ik kan dat woord nauwelijks uitspreken, laat staan dat ik er iets van begrijp D:. En dan moet ik vandaag ook nog paardrijden en een opdracht voor een schrijfwedstrijd inleveren... Crap .__.

    Lol ik snap ook nooit iets van Aardrijkskunde, ik leer nooit, ik haat het vak en toch sta ik een 7


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Spotvogel schreef:
    (...)
    Mijn methode is gewoon helemaal in het Spaans en wij krijgen altijd van die losse blaadjes die ik altijd kwijtraak
    Maar ja volgend jaar ben ik of over en kan ik het laten vallen of verander ik van school


    Van school veranderen? Waarom?
    Wij krijgen ook altijd losse blaadjes, ook die lijst met woorden, en ik vertelde dat ik die niet had gekregen, maar zij geloofde mij niet. Dus heeft ze me pas begin van de week die blaadjes gegeven, toch nog. Vreselijk mens.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Jeeeej, ik join the club met moeilijke pw's!
    Ik heb nl morgen een Latijn pw >.<


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik zou je als ik jou was gelukkig prijzen met de luxe. Ik heb laatst te horen gekregen dat ik in plaats van alleen de basis Spaans, het hele vak Spaans moet gaan doen én er examen in moet doen. Ik heb nog maar twee lessen ervan gehad tot nu toe. :)
    Maar enfin, toch succes. :)


    Bad decisions make good stories.

    MadameParis schreef:
    Ik zou je als ik jou was gelukkig prijzen met de luxe. Ik heb laatst te horen gekregen dat ik in plaats van alleen de basis Spaans, het hele vak Spaans moet gaan doen én er examen in moet doen. Ik heb nog maar twee lessen ervan gehad tot nu toe. :)
    Maar enfin, toch succes. :)


    Dat moet ik ook, als ik ervoor zou kiezen ;D
    Maar ik ga Frans doen denk ik. Spaans laat ik voor gezien na de derde, ik bak er geen meter van.


    "I solemnly swear that i am up to no good."