Zeiktopic.
Ik kom vanochtend in de les, komen mensen uit mijn klas heel blij aan: 'Scheikunde valt uit!' Ik blij, want uitval is altijd welkom bij mij ;]
In de pauze ga ik bij een aantal andere mensen staan dan mensen uit mijn klas, loop ik daarna naar de kluisjes, om even te kijken waar de mensen zijn, staan ze daar niet... Loop ik even naar het lokaal, want ik dacht ze misschien daar zouden staan... Zie ik opeens mijn scheikundeleraar bij het lokaal staan! Dus hij viel helemáál niet uit. Ik iedereen even sms'en en uiteindelijk komt maar de halve klas opdagen... Een aantal anderen waren namelijk het dorp ingegaan om iets lekkers te gaan eten...
Mijn leraar wil dus al met de les beginnen (hij was al pissed op de roostermaker, omdat die gewoon op het rooster had gezegd dat hij uitviel); werkt eerst het digibord niet, en kan hij ook nog eens geen enkele stif vinden die hij op het whitebord kan gebruiken. Uiteindelijk mogen we dus gaan, omdat hij helemaal niks kan uitleggen...
Maar serieus, waarom zet een roostermaker op de roosterwijzigingen dat een leraar uitvalt, die helemaal niet uitvalt? We hebben wel vaker van dat soort dingen, hebben we bijvoorbeeld een invaller, komt die niet opdagen...
Of dan wordt gezegd dat een leraar uitvalt, die later dus gewoon nog geen les had en nog niet op school was (iets anders dan wat vandaag)... Waren wij dus al naar huis, terwijl die leraar gewoon op school was...
Ik snap dat dan echt niet, hoor... Maar ik zal dan wel weer de zeurende leerling zijn, die blij moet zijn dat ik uitval heb... >.< (Ik weet dat wij hiervoor een leerlingenraad hebben, maar die werkt volgens mij ook voor geen meter)
Heb jullie ook van die rare dingen gehad op school?
Deep inside, I've never felt alive