Ik heb gisteren voor de eerste keer flugel-shotjes gedaan , echt supper lekker eigenlijk ! ik kende het al van de serie 'oh , oh tirol ' maar 'khad het nog nooit gedronkn
I'm in love with cities I've never been to and people I never met.
Was met dropping.. Had iemand die bij zijn broek in en we zaten in een huifkar. Dikke lol ;d Mja, knapt die flesje in zijn broek En toen rook heel die huifkar er naar.
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
Nouja er zit 10% in en als je er op een avond een stuk of 10 of meer (het is al zolang geleden dat ik dat deed) per twee ad, kan je daar wel eens van zat worden.
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
Dat drink ik heel zelden, maar vind het best lekker :]. Laatst had m'n opa zo'n flesje bij een geschenkset en hij wist niet wat hij ermee aan moest. Nah, doe maar hier dan :].
Ik kan ook niet tegen flugel, want omdat het zo klein en zoet is, merk je niet dat je toch wel aangeschoten wordt als je er een stuk of 9 drinkt. En aangezien ik heel klein ben, kan ik sowieso niet heel goed tegen drank. Ach, wel goedkoop met uitgaan (': Maar het is lekker ja.