• Ik zal het proberen kort te houden. Via via leerde ik een jongen kennen, we spraken elkaar eerst via facebook en toen steeds via whatsapp. Ik wist zeker dat hij mij leuk vond, dat kon ik merken. Hij smstte elke ochtend 'goedemorgen lief, lekker geslapen?' zulk soort smsjes en aan het einde van de dag vroeg hij altijd hoe mijn dag was. . We zagen elkaar elke dag via de cam enzo, en hij zei dat hij me wel leuk vond en dat we maar snel en keer af moesten sprekn en dat hij me graag een kusje wou geven. En als ik met een andere jongen praatte via facebook vroeg hij of ik een ander had. We praatten ool over onze problemen n hadden hele diepgaande maar fijne gesprekken. Dit ging een tijdje zo, totdat hij vroeg of ik verliefd was. Ik antwoordde met 'haha weet niet' en ik vroeg hetzelfde en hij zei dat hij niet verliefd was. Dit verwarde mij want sindsdien praten we veel minder. Hij whatsappte heel weinig en smste niet meer goedemorgen ofzo, toonde veel minder interesse.. Ik vroeg hem waarom hij ineens zo kortaf was maar hij zei dat het onbewust was. Toch spraken we af bij mij thuis, en toen was hij heel lief. We hebben (voor het eerst) liggen vrijen alsof er niks aan de hand was en hij was heel voorzichtig en hield veel rekening met mijn gevoelens.. Maar sindsdien is hij nog steeds kortaf en ik weet niet of hij me nou wel leuk vindt...

    Het kan ook zo zijn dat hij weet dat ik hem leuk vindt, dat hij daarom ineens veel minder moeite voor me doet, omdat hij het misschien leuk vindt ofzo dat ik moeite voor hem doe..?
    Want toen we lagen te vrijen kwam het vooral bij hem vandaan, ik wilde het ook maar hij nam zeg maar het initiatief. En ik heb nogal laten merken toen dat ik hem leuk vond... Want ik zei dat ik wel wilde dat hij bleef slapen (Niet dat mn ouders dat goed zouden vinden) en dat ik het jammer vond dat hij al weg ging.. en daarna heb ik hele lieve smsjes gestuurd maar kreeg ik een kort antwoord of geen antwoord terug.

    En nu hebben we al dagen niet meer gepraat, terwijl we eerst elke dag de hele dag doorpraatten via whatsapp enzo...
    Ik weet het gewoon niet zo goed.. Wat denken jullie van hem?

    Misschien is hij afgeschrikt door het feit dat je zei dat je niet verliefd was en is hij bang om afgewezen te worden. Dat lijkt me toch de meest logische verklaring.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Lijkt me een typisch voorbeeld van een jongen die, als de buit eenmaal binnen is, geen moeite meer doet... Daar kan ik nooit zo goed tegen :3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Eristic schreef:
    Misschien is hij afgeschrikt door het feit dat je zei dat je niet verliefd was en is hij bang om afgewezen te worden. Dat lijkt me toch de meest logische verklaring.


    Dat. En anders, na een tijdje heb je ook gewoon minder te zeggen, dan praat je gewoon wat minder omdat je al veel verteld hebt.


    Your make-up is terrible

    het is duidelijk dat die jongen maar één ding wilde, en nu hij het heeft gekregen laat hij het afweten.
    Zo zijn sommige jongens nou eenmaal.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    -zucht- Ik denk niet dat je hem nog veel zult spreken. Hij heeft gekregen wat hij wilde. Natuurlijk kan het ook zijn dat hij gewoon drukker is met school ofzo, maar ik denk het eerlijk gezegd niet.

    Vreselijk als jongens zo doen -.-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eristic schreef:
    Misschien is hij afgeschrikt door het feit dat je zei dat je niet verliefd was en is hij bang om afgewezen te worden. Dat lijkt me toch de meest logische verklaring.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik denk dat hij een beetje verlegen is, omdat jij zei dat je niet wist wat je voelde. Misschien maakt hem dat onzeker. Vertel hem eerlijk wat je voelt en kijk of hij dat ook voelt. Bereidt je wel voor op een teleurstelling. Het kan zijn dat hij niet verliefd op je is. Daar moet je wel altijd rekening mee blijven houden. Maar je kan er ook zoveel voordeel van hebben en misschien voelt hij wel hetzelfde. Zo aan je berichtje te lezen denk ik wel. Maar hou het in de achterhoofd ;) Ga een serieus met hem praten, dus niet via msn of whatsapp, maar echt face to face. Je moet zulke dingen van iemands ogen kunnen aflezen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Valentino schreef:
    het is duidelijk dat die jongen maar één ding wilde, en nu hij het heeft gekregen laat hij het afweten.
    Zo zijn sommige jongens nou eenmaal.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Defensive schreef:
    Lijkt me een typisch voorbeeld van een jongen die, als de buit eenmaal binnen is, geen moeite meer doet... Daar kan ik nooit zo goed tegen :3


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Defensive schreef:
    Lijkt me een typisch voorbeeld van een jongen die, als de buit eenmaal binnen is, geen moeite meer doet... Daar kan ik nooit zo goed tegen :3


    26 - 02 - '16

    Echt heel erg bedankt voor jullie reacties! Maar hij is ook wel een beetje verlegen. Hij is ook onzeker, dat kon ik meken. En tijdens het vrijen, keek hij steeds naar mij of ik het goed vond en hij zei ook dat ik het moest zeggen als ik iets niet wilde.. Het is zo lastig.. Ik had echt een toekomstbeeld voor me en hij eerst ook volgens mij. Dat ik later voor hem kon koken, en we zouden ook een keer samen gaan zwemmen enzo.
    Het liefst zou ik het ook face to face willen zeggeb, maar het probleem is datvwe niet in dezelfde plaats wonen.. Ij zou best naar zijn huis willen gaan maar dan moet ik met de trein en zo... Hij was toen wel helemaal naar mijn huis gekomen met de auto, was ongeveer 25 minuten rijden..
    Echt bedankt voor de reacties, meer reacties zijn ook welkom ;d

    De buit was binnen en toen vertrok hij..
    Maar je wist niet of hij je leuk vindt, maar je gaat wel met hem liggen vrijen? Ik snap het niet helemaal.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 21:39 ]


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Ja ik dacht datt hij me leuk vond en dat het weer goed was toen hij bij mij was. Ook omdat hij helemaal nar mij toegekomn was met de auto omdat we allebei in een andere plaats wonen. [center][/center]Ik dacht dat hij het misschien te druk had met school enzo.. En ik vond hem ook zo leuk dat ik het zelf ook wilde

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 21:47 ]

    Wait, je bedoelt vrijen als in neuken?
    Omygod, hoe snel laat jij je gebruiken?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Wait, je bedoelt vrijen als in neuken?
    Omygod, hoe snel laat jij je gebruiken?

    Als zij het wilt en ze hem als iemand zag waarmee ze een toekomst kon/kan opbouwen dan is het toch te begrijpen dat ze seks hebben?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.