• Ik had ineens iets in gedachten.

    Wie doet er mee?

    Dan gaan we met een groep Msn rpg'en. Je maakt hier je karakter aan etc.

    Dan ga je naar hotmail.com en klik je op nieuw account maken.

    Dan vul je bij naam; De eerste letter van je voornaam en eerste letter van je achternaam en dan @live.nl.
    Bijv, y.r-rpg@live.nl [Dat streepje tussen de tweede letter en rpg in is handiger met aflezen.]

    Daarna maak je hier een karakter aan en vul je bij gegevens de e-mail adres in.

    Als je je karakter hebt gemaakt, verander je de msn naam in de naam van je karakter, en zo heb je dan je eigen msnrpgpersoontje.


    Het soort RPG;
    Het is een chat RPG, dat houd in dat je niet schrijft dat je ergens heen loopt of zo, maar dat je dat dan zegt bijv; 'Maar guys, ik loop nu even naar boven, al ik daar ben praat ik weer.' En niet; 'Loopt naar boven en gaat zitten, als ik daar ben praat ik weer tegen ze.'

    Het gaat over verschillende studenten scholen, alle leerlingen die daarop zitten zijn van hun oude school gegaan omdat ze een probleem hadden.
    Tussen de lessen door, en onder de lessen, praten ze met elkaar via de chat, omdat ze allemaal op een andere school zitten.


    En, vragen stel je dan in dit topic, want zo blijf je ook een beetje op quizlet en zo.

    Naam;
    Gegevens;
    Foto/uiterlijk;
    Innerlijk;
    Probleem;

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 19:56 ]


    Ich liebe dich 27.12.23