• Dit verhaal is gebaseerd op het personage dat in het boek 'Vlammen' wordt beschreven als het meisje met de tactiek van zichzelf verstoppen voor de rest. Als er fouten in staan over details die wél in Vlammen staan, graag melden.

    Camellia Northcoast is een 12-jarig meisje in dienst van de burgemeester van District 3. Een dienstmeisje wel te verstaan. Haar ouders zijn gestorven na een vreselijk grote ramp in één van de elektriciteitscentrales waar beide ouders werkten. Ze kwam op straat, werkloos en was klaar om ook haar dood in de ogen te kijken. Toen kwam haar kans. De 70ste Hongerspelen waren begonnen en ook maar toen de Boete begon bood Cammelia zich aan om te strijden als tribuut, maar enkel met één doel. Dood gaan. Maar wat als ze plotseling haar dood in de ogen kijkt en het laatste tribuut dat tegen over haar staat vermoordt? Dan is ze de winnaar van de Hongerspelen en zal ze in rijkdom baden, iets wat haar beter bevalt als dan ze had gedacht.

    Deel 2.
    Nadat het Capitool heeft aangekondigd dat oude winnaars van de Hongerspelen zullen moeten vechten in de Arena voor de 75ste Hongerspelen ziet Camellia dit als haar kans. Ze moest en zal de Hongerspelen winnen, overleven en met alle eer strijken die ze ook maar kan hebben. Om haar en haar mede-tribuut [...] klaar te stomen, bekijken ze net als alle andere districten, de video's van de oude gevechten. Als ze bij de 74ste Hongerspelen zijn aangekomen, is er één iemand die hun opvalt. De winnaar, Peeta Mellark. Samengespeeld met zijn mede-tribuut Katniss Everdeen die ten prooi viel naast Rue, het tribuut uit district 11. Vooral de spannende finale waar ze zwakke Peeta Cato van de Hoorn Des Overvloeds afgooit is een spectaculaire show. Cammelia krijgt de opdracht Peeta te vermoorden, maar wat als in de arena plotseling alles anders loopt?


    Oke, ja. Het zijn nu al 2 delen, maar het kan allemaal anders gaan lopen. Ik had gewoon zoveel inspiratie en het liep gewoon zo in elkaar door, dat ik gek werd en het wel in twee delen MOEST verdelen.
    Whatcha think?
    Edit: Sorry, 16 moest 12 zijn, anders klopt m'n theorie niet.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 18:29 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    whuuuuuuuuuuuuuh

    ik vind het geweldig!!

    wil je het mij melden als je begint??


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Anyone else een mening erover?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    I like it. Gewoon doen, en mij waarschuwen als je begint haha (':


    Travel far enough, you'll meet yourself