• Ik heb morgen een aardrijkskunde SO, maar ik ben mijn boeken dus kwijt :/
    Heel onhandig ja.
    En ik heb laatst wel wat gekopieerd bij de bieb, maar dat was meerendeels het werkboek en ik heb paragraaf 8 dus, maar daarna ben ik gekapt omdat èn mijn geld op was èn omdat het kopiëren van het boek niet wou lukken omdat ik steeds , wat ik ook deed, de eerste paar woorden er niet op kon krijgen. Het jaar is bijna voorbij dus nieuwe boeken heeft ook geen zin. Kan niet eens volgens mij :/ & toen wou ik het laatst op school kopiëren mocht het niet omdat er 'examens' waren in het computerlokaal. Like. De kopieer machine staat aan de andere kant, zolang duurt het niet èn zoveel geluid maakt het ook niet :/ En nu ben ik dus chaggrijnig. Ik bedoel, ik kan best een èèn hebben, ik heb verder gewoon goede cijfers dus dan sta ik alsnog een voldoende maar alsnog. Ik wil helemaal geen èèn. En nu ben ik dus chaggrijnig. Want ik ga mijn so morgen zo hard verpesten :/

    + de examens komen eraan, en die kan ik dan dus ook niet leren omdat mijn boek weg is :/ nu is het een van de drie boeken but still.

    ugghh. Ik haat boeken.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Wat voor onderwerpen heb je? Want de meeste dingen zijn gewoon wel makkelijk te beredeneren.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Wat voor onderwerpen heb je? Want de meeste dingen zijn gewoon wel makkelijk te beredeneren.

    Het gaat over natuurlijke hulpbronnen.
    En ja klopt ook wel, maar ik ben een nerd (nerd)
    Van cijfers lager dan een zeven word ik chagrijnig. ;x


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Tjah, ik zou het opgeven als vermist.

    Zoeken tegen je examens toch maar beter achter dat boek.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    lol dat heb ik ook, en toch had ik een 7,5 voor mijn laatste so
    gewoon even goed zoeken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Zoek tegen de examens nog maar eens goed naar het boek. Je zult het wel vinden.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 10:31 ]


    comfort in c h a o s

    en dan moet je straks opletten... licht het boek gewoon RECHT voor je neus.
    geberurd bij mij wel altijd (3


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Gewoon samenvatting op internet zoeken, ben je voor je so gered. Maar tja, problematisch is dus dat die examens eraan komen, ik zou van iemand uit z'n boek kopiëren, of gewoon goed zoeken.:Y)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik zou nog maar even goed zoeken, en anders samenvattingen op internet/van je vrienden zoeken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Oh lol, ik was mijn opdrachten voor stage ook weken kwijt. En die lagen opeens keurig op mijn bureau. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'