Ik moet een speurneus (detective of iemand van de polie) hebben uit een serie of boek. Weten jullie iemand?
-
26 maart 2012 - 20:3926 maart 2012 - 20:40
Sherlock Holmes
[ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 20:40 ]
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
26 maart 2012 - 20:41sherlock holmes
Of die mensen bij CSI, NCIS, en andere misdaad serie's“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
26 maart 2012 - 20:41als je fan bent van anime dan beveel ik met een warm hart L aan uit death note ^.^ meesterdetective
en anders heb je ook nog mello en near (ook uit dezelfde serie)
voor de rest vind ik patrick jane (van the mentalist) ook een geweldig persoontje ^.^
ik hoop dat je er wat aan hebt26 maart 2012 - 20:42MisaAmane schreef:
sherlock holmes
Of die mensen bij CSI, NCIS, en andere misdaad serie's
Ik ken niets van CSO of NCIS. Misdaad serie's kijk ik amper. So yeah, i need every help.26 maart 2012 - 20:43LikeABird schreef:
(...)
Ik ken niets van CSO of NCIS. Misdaad serie's kijk ik amper. So yeah, i need every help.
1 Kleine hint: Google“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
26 maart 2012 - 20:43En kunnen jullie me dan helpen met de vragen die ik moet oplossen over de persoon? Sorry als het stoort maar ik heb nog veel te doen.
26 maart 2012 - 20:44Tuurlijk, al denk ik dat je het meeste wel op wiki vind.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
26 maart 2012 - 20:47Frost
Pascoe
Daziel
Sherlock HolmesL.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one
26 maart 2012 - 20:47LikeABird schreef:
En kunnen jullie me dan helpen met de vragen die ik moet oplossen over de persoon? Sorry als het stoort maar ik heb nog veel te doen.
Nog een hint die een andere gaf: Wikipedia. Geloof me daar staat het vol mee :'D“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
26 maart 2012 - 20:47Over Sherlock Holmes vind ik vrij veel, maar er zijn van die vragen bij waar ik haast niet weet wat op te antwoorden.
26 maart 2012 - 20:4726 maart 2012 - 20:48LikeABird schreef:
Over Sherlock Holmes vind ik vrij veel, maar er zijn van die vragen bij waar ik haast niet weet wat op te antwoorden.
Vraag maar, misschien kan ik of een ander helpen.Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall
26 maart 2012 - 20:49Oké, weet je wat, ik ga het eerst zelf proberen als ik dingen niet weet laat ik het hier weten. Alvast beddankt voor me een personage te geven.
27 maart 2012 - 19:01hylketjeuhx schreef:
als je fan bent van anime dan beveel ik met een warm hart L aan uit death note ^.^ meesterdetective
en anders heb je ook nog mello en near (ook uit dezelfde serie)
voor de rest vind ik patrick jane (van the mentalist) ook een geweldig persoontje ^.^
ik hoop dat je er wat aan hebt
Hell yeah, L is awesome 8D
Sherlock Holmes kent iedereen wel, al moet er wel wat over weten :l
Heb je anders nooit een detectiveserie gezien?
Midsomer Murders of inspector Lewis fzeu..[ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 19:04 ]
Cookies!
27 maart 2012 - 19:04WhiteQueen schreef:
Sherlock Holmes26 - 02 - '16