Verliefd op een jongen
Ik zit in de 1ste
Hij in de 2de -_-
nu ga ik even alle dingen vertellen wat er wel eens gebeurde en dan moeten jullie maar helpen
De 2de schooldag zat ik alleen aan een tafeltje in de kantine en opeens komener meiden van het 2de jaar bij me zitten en opeens komt hij erbij en begint mee te praten enzo en opeens wijst ie zo naar me en dan zo: in welke klas zit jij
schrok wel een beetje
en toen de 2de keer: ik keek tijdens de pauze een paar keer naar hem en toen praatte hij met zijn vrienden en dan opeens kijkt ie mij ook aan en hij blijft doorpraten met zijn vrienden en dan kijk ik weg
en dan nummer 3
ik liep van gym af
en ik liep achter een best mooi meisje
en opeens roept hij HEY
wij kijken allebei en nu weet ik niet voor wie het bedoelt was
nummer 4
ik liep weer achter een meisje en hij laat dat meisje schrikken en dan opeens staat ie voor me en ik bots bijna tegen hem op
nummer 5 was gister
ik sta zo bij een tafeltje die kinderen waren aan het kaarten en dan kijk ik weer naar hem en dan weer naar het kaartspel en dan kijk ik weer en dan kijkt ie mij aan
nou dat was het wel
wat denken jullie
ik bne niet zo'n persoon die zomaar erop af stapt
ik bne heel verlegen
-
1 okt 2008 - 13:551 okt 2008 - 13:58
Misschien via die meisjes van het tweede jaar wat proberen te weten te komen over hem?
xX
p.s.: Verplaatsing naar 'School'." I'm not your boyfriend, baby. "
1 okt 2008 - 14:02Misschien via die meisjes van het tweede jaar wat proberen te weten te komen over hem?
xX
p.s.: Verplaatsing naar 'School'.
Dat is te verdacht
en die meisjes kennende gaan ze hem dan roepen
en dan komt ie
en dan vragen ze 'wat vind je van haar'
nou dagt moet ik echt niet hebben
maar wel thnx voor je hulp1 okt 2008 - 14:04(...)
Dat is te verdacht
en die meisjes kennende gaan ze hem dan roepen
en dan komt ie
en dan vragen ze 'wat vind je van haar'
nou dagt moet ik echt niet hebben
maar wel thnx voor je hulp
Nou, eigenlijk is dat best wel een goed idee hwoor dat ze wat raadt pleegt bij dat meisje van het 2 de jaar. Maaar ze moet alleen te vertrouwen zijn ensoo,1 okt 2008 - 14:081 okt 2008 - 14:23Ik zouw gewoon goed met die meisjes overweg gaan komen.En vriendinne worden,en veel samen doen enzu.En dan kom je zo steeds dichter bij die jongen.En kun je ze zo ook steeds meer en meer vertrouwen.
1 okt 2008 - 14:25Ik zouw gewoon goed met die meisjes overweg gaan komen.En vriendinne worden,en veel samen doen enzu.En dan kom je zo steeds dichter bij die jongen.En kun je ze zo ook steeds meer en meer vertrouwen.
Oooh jaa goed idee ^^1 okt 2008 - 15:081 okt 2008 - 15:11ik zit bijna in dezelfde situatie alleen hij zit in het derde en ik ook
het is veel dat ik naar hem kijk en hij kijk ook best veel naar mij1 okt 2008 - 15:12ik zit bijna in dezelfde situatie alleen hij zit in het derde en ik ook
het is veel dat ik naar hem kijk en hij kijk ook best veel naar mij
dat heb ik dus ook
maar ik weet niet wat ik moet doen
ik ben echt verlegen en stap echt niet op hem af ofzeuw
en meerdere meisjes zijn verliefd op hem