Mijn school en leraren zijn echt niet te geloven. Ik doe de opleiding International business studies, Daar werken we met Units. 1 unit bestaat uit 5 passes, 3 meriths en 3 destintions. 1 pass is al een 'verslagje' van ongeveer 5 bladzijden (p's zijn verplicht, m's en d's vrijwillig, levert wel meer punten op). Op maandag krijg je de uitleg en vrijdag is het inleveren voor feedback, laatste kans voor feedback eigenlijk. per periode hebben we 2 units. de p's voor de beide units moeten alletwee op vrijdags ingeleverd worden.
Dankzij een fout van de school, waren we te laat begonnen met onze eerste unit. toen hadden we het eindelijk, stopte het na 3 weken, toen hadden we het 2 weken weer niet en ineens weer wel 2 weken. Toen werd het helemaal afgekapt, maar omdat we die unit nooit af hebben kunnen maken lopen we punten mis, wat weer telt voor de stagewaardigheid. Wat hebben ze nou gedaan, Volgende week krijgen we die unit weer. Terwijl we al met 2 units bezig zijn, plus onmogelijk veel engelse opdrachten. En de twee units die we nu hebben zijn al neit erg makkelijk (bestaand market research vinden van douwe egberts of LG (nou probeer dat maar eens op internet te vinden, de bedrijven houden dat liever voor zichzelf) en een research brief en proposal schrijven) Daarnaast hebben we een luie leraar die de p's niet nakijkt maar ons wel pushed om het in te leveren, dezelfde dag nog dat we de p opgegeven krijgen, om vervolgens pas de lay out te geven de dag dat het ingeleverd moet worden.
Voor het geval je het nog niet doorhad; IK WORD HIER ZO GEK VAN!
#sorry voor de zeik topic
[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]