Stalingrad schreef:
Als ik jou was zou ik een aantal dingen laten varen of door iemand anders laten overnemen tot je weer jezelf bent. Laat iemand anders klassenoudste zijn of vraag een ander lid van de schoolkrant of hij/zij een paar van die artikelen kan fiksen.
& Ja, wat die kattigheid betreft; das menselijk. Ik heb ook dagen dat het me echt geen kut kan schelen of ik vervelend reageer of niet.
En wat Minichick zegt vind ik ook wel een goeie suggestie. Praat met mensen in je omgeving, als je de kans krijgt. Ik heb op het moment te maken met een ongelofelijke teringsituatie waarover ik niet met een ander kan praten en das behoorlijk fucked up aangezien praten wel kan opluchten.
Ik ben mezelf nog, Sam. Nog helemaal.
Wat klassenblablabla betreft: ik kan dat niet meer van me af zetten. Ik moest het in het begin van het jaar doen omdat mijn mentrix me daarvoor aanwees, en tja.. daar doe je knap weinig aan.
Wat de schoolkrant betreft: Janne is kjhgfdsdfgh-kwaad op mij, omdat ik me volgens haar "aanstel" en omdat ik "nóóít goede stukken lever". Zegt het meisje dat maar één klas hoger zit en die niet eens in de hoofdredactie zit --kuch dat moet ik dus ook doen samen met een stel imbeciele zesdeklassers die ik mijn vrienden noem kuch--. Dus ja... Nu heb ik een heel vreemd groepsgesprek op MSN met de schoolkrantredactie en ze zijn nu zó ver, dat ze dit stuk eruit willen keilen. Dus zeg ik zo: "Prima idee, daar zat ik ook aan te denken.", krijg ik een uitbrander van die vreselijke betweter. Yep, life's hard :"D
Het kon me ook geen ene fuck meer schelen dat ik boos werd. Dan heb ik echt zoiets van... Go fuck yourself. Hard. In the arse.
Mjah, ik heb met mijn ma gepraat: "Dat hoort nou eenmaal bij het leven van een Gymnasiast, liefje. Papa en ik zijn héél erg trots op je. Kom, nu nog eventjes werken voor dat stuk en dan ben je klaar.". Daar had ik veel aan zeg
Maar bedankt Sam. En de rest ook, ik waardeer het enorm.
Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!