• Ik moet een verslag maken over The boy in the striped Pyjamas voor levo. Die film hebben we in de klas gekeken alleen toen was ik ziek.
    Maar nu moet ik er wel een verslag van maken. Dus ik naar die lerares toe.
    Zegt ze heel droog: 'Ja, gewoon een samenvatting van Internet afhalen en aanpassen. Doe je toch ook altijd bij Nederlands?'
    Dus ik zo: 'Ehm, nee?'
    Zij: 'Nou, ik zie je er niet voor aan om een boek te lezen.'
    --'.
    Maar ja, nu ga ik het slechtste verslag van mijn leven maken aangezien ik ook allemaal van die onzinnige vragen moet gaan beantwoorden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil je wel helpen, ik heb het boek gelezen.


    Your make-up is terrible

    Die film gewoon downloaden en kijken. Soms is 't zo moeilijk nog niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Je kan hem ook zelf ook kijken, hij is zeker een aanrader.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Assassin schreef:
    Ik wil je wel helpen, ik heb het boek gelezen.


    Als je dat wilt doen ben je echt een schat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    NewUsername schreef:
    (...)

    Als je dat wilt doen ben je echt een schat.


    Natuurlijk, doe ik nog iets nuttigs met mijn dag. Wanneer moet het af en wat moet je precies doen?


    Your make-up is terrible

    Stalingrad schreef:
    Die film gewoon downloaden en kijken. Soms is 't zo moeilijk nog niet.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Assassin schreef:
    (...)

    Natuurlijk, doe ik nog iets nuttigs met mijn dag. Wanneer moet het af en wat moet je precies doen?


    Ik moet uitleggen dat Gretel (de zus) veranderd in de film/het boek.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 21:34 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    NewUsername schreef:
    (...)

    Ik moet uitleggen dat Gretel (de zus) veranderd in de film/het boek.

    Ik ga je helpen, ghehe. Al is het in de film heel anders dan in het boek, geloof me. Wat wil je, film of boek? Ik neem aan film.
    "Gretel was vroeger in Berlijn een meisje met een poppenverzameling, die buiten speelde met vriendinnen, net als de andere twaalfjarigen. In Auschwitz krijgen Bruno en Gretel samen les van Herr nogwattes. Herr nogwattes leert hen de idealen van het Duitse Nazirijk. Gretel gaat hier helemaal in op, en gooit al haar poppen weg omdat ze kinderachtig zouden zijn. Ook hangt ze allemaal posters op in haar kamer over de Duitse ideaalbeelden."
    Zoiets C:?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    NewUsername schreef:
    (...)

    Ik moet uitleggen dat Gretel (de zus) veranderd in de film/het boek.


    Zoals Bruno verteld is het eerst een hopeloos geval die hem altijd kleineerd, met haar poppen speelt en irritante vriendinnen heeft. In de loop van het boek word ze volwassener, probeert ze niet meer de baas over hem te spelen en dat soort dingen.


    Your make-up is terrible

    @Lisanne en Nikki, ik ben jullie zo dankbaar. Echt waar, jullie zijn geweldig. _O_ <3


    "Ignite, my love. Ignite."

    NewUsername schreef:
    @Lisanne en Nikki, ik ben jullie zo dankbaar. Echt waar, jullie zijn geweldig. _O_ <3

    Weten we toch C:
    Al beschrijft Nikki het boek en ik de film, maarja, maakt niks uit :Y).


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Je kan toch gewoon de film kijken? Ik zie het probleem niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Je kan toch gewoon de film kijken? Ik zie het probleem niet.


    Hij moet morgen af zijn en mijn laptop download de laatste tijd alles vreselijk langzaam. (Hij doet er meer dan een week over voor een film --') En ik ben slecht in engels dus ik moet wel Nederlandse ondertiteling.


    "Ignite, my love. Ignite."

    NewUsername schreef:
    (...)

    Hij moet morgen af zijn en mijn laptop download de laatste tijd alles vreselijk langzaam. (Hij doet er meer dan een week over voor een film --') En ik ben slecht in engels dus ik moet wel Nederlandse ondertiteling.
    Hoe lang weet je het al dat je deze opdracht moet doen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Hoe lang weet je het al dat je deze opdracht moet doen?


    Afgelopen week vrijdag.


    "Ignite, my love. Ignite."