Mijn beste vriendin, Iris is nogal eh plakkerig. Maar dat had ik vroeger niet echt erg gevonden. Nu ben ik bevriend geworden met andere mensen en probeer en ik ook met Iris wat tijd door te brengen. Ik ga élke dag samen met haar naar huis en soms ook naar de Delhaize omdat de schoolpoort later open ging en ik snel naar huis moest was ze dus boos op me geworden. Ze vertelde me dat ik altijd mijn zin deed en daar werd ik woedend over want ik liet haar altijd kiezen waar wij heengaan. En omdat ik niet laat thuis wilde zijn ben ik toch maar gegaan en heb gewoon sorry gezegd voor ik ging. Kom ik thuis en zie ik dat ze me gewoon een smsje gestuurd heeft en gezegd heeft dat ze mijn vriendin niet meer wilde zijn.
Dat is niet het enige wat ze flikt. Altijd als ik een jongen leuk vind dan overdrijft ze echt heel hard. Dan roept ze zijn naam altijd als hij voorbij komt en duwt me dan naar zijn richting. Ik heb haar meerdere keren daarop aangesproken maar ze bleef het doen. En als we ruzie hebben dan trekt ze mijn andere vriendinnen daarin zodat ik alleen ben.
Sorry voor het zeurtopic. Maar ik snap echt niet wat ik nu moet doen. Aan de ene kant ben ik spuugzat met haar maar aan de andere kant wil ik d'r niet kwijt.
Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.