• Oké, dit jaar is ons LSD-thema... DISNEY! *O*
    En ik ga natuurlijk als Hera, o.i.d, sowieso een hooggeplaatst figuur. Teehee.
    Maar goed, ik hoor dus bij het team van Versieren, Optocht en Buiten, waarbij we dus de hele school gaan omtoveren in één groot Disney-parcours!

    Hebben jullie misschien nog leuke suggesties?
    Wij hadden de volgende al:
    - Boogschietbaan (Zoals in Robin Hood)
    - Een touw uit een raam laten hangen en mensen voor een prijs omhoog te laten klimmen met een mat eronder
    - Een poort zoals uit Disneyland Parijs met nepfakkels er naast
    - Speciale Disneyplekjes in school, dus bijvoorbeeld in de hal een jungle


    "Well, well. Look who we've got here!"

    een mickey en minnie mouse fotohokje. het enige wat je nodig hebt is een fotohokje of fotograaf en oren.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Free hugs van mij! :Y)

    Enne... Hera is 1000000000 keer bedrogen door haar man. En ze was de godin van het huwelijk... Oftewel, de grootste faalgodin EVAR!~xD


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    Free hugs van mij! :Y)

    Enne... Hera is 1000000000 keer bedrogen door haar man. En ze was de godin van het huwelijk... Oftewel, de grootste faalgodin EVAR!~xD

    Het is de DISNEY-versie van Hera en die is in Hercules niet bedrogen. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Achilles schreef:
    (...)
    Het is de DISNEY-versie van Hera en die is in Hercules niet bedrogen. (cat)


    Ik vind je meer het type voor Athene, de slimste vrouw die geen man nodig had :3


    SLOAN.

    Achilles schreef:
    (...)
    Het is de DISNEY-versie van Hera en die is in Hercules niet bedrogen. (cat)


    Dude. Herakles was de zoon van Zeus, als ik me niet vergis. AKA: De hele film had niet bestaan als ze niet bedrogen was :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dude. Herakles was de zoon van Zeus, als ik me niet vergis. AKA: De hele film had niet bestaan als ze niet bedrogen was :Y)

    Dude, het is Hercules. Dude, in de film is hij gewoon een zoon van Zeus en Hera. En dude, shut up.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    OMG. Ik ben jaloers! Ik had ook wel een Disney thema gewild, maar nee, het enige wat wij deden was naar fucking Walibi D: We mochten die dag niet eens op school komen omdat ze bang waren voor vandalisme ._.

    Maar ehm.

    Draai Disney liedjes? Nah, dat hadden jullie vast zelf al bedacht. Ik weet verder niks ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Boggs schreef:
    (...)

    Ik vind je meer het type voor Athene, de slimste vrouw die geen man nodig had :3

    Komt Athene ook voor in een Disney-film? :3
    En ik heb meer suggesties nodig! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Maak atracties na, bijv. maak van de trap een glijbaan


    Firm believer of all that is magic

    Achilles schreef:
    (...)
    Komt Athene ook voor in een Disney-film? :3
    En ik heb meer suggesties nodig! *O*


    Niet dat ik weet, maar ze is pretty badass.


    SLOAN.

    Laat een Rafiki rondhuppelen om kinderen aan te vallen met zweverige praatjes :3

    Maak het geld zwembad van Dagobert Duck.

    EHM. Nee ik weet echt niks :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Achilles schreef:
    (...)
    Dude, het is Hercules. Dude, in de film is hij gewoon een zoon van Zeus en Hera. En dude, shut up.


    Dan klopt de film niet. En als je Zeus en Hera bij hun griekse namen noemt, dan ook Herakles :P

    En ik vind idd dat Athene beter bij je past :Y) Die zit vast wel ergens in de achtergrond 'hmm

    http://disney.wikia.com/wiki/Athena

    Ze zit in de film :D

    [ bericht aangepast op 13 maart 2012 - 18:20 ]


    quidquid excusatio prandium pro