• Ik heb geen idee of hier al een topic over was (wel gezocht niet gevonden, als er een ander topic al is, kan iemand dan linken?), maargoed...

    Mijn vriend en ik zien elkaar meestal het hele weekend, en op donderdag.Maar als hij dan weg is, dan ben ik zò verdrietig.Ik heb meerdere depressies gehad voordat ik hem kende, en de pijn van hem weg te zien gaan of zelf weggaan, de pijn van hem te moeten missen, is haast net zo hevig als van die depressies.
    Slapen : alleen.Wakker worden : alleen. Eten : alleen. En dat zo de hele dag.
    Door de week gaat het meestal nog wel (niet echt meestal, maar ik kan functioneren), maar op zondagavond lijkt echt niks meer te helpen D: .

    Ik vind soms ook wel eens dat ik me aanstel, omdat ik hem donderdag immers weer zie, en hij ook niet dood is, dus geen reden totaal ontroostbaar te zijn.

    Maar toch, iedere zondagavond is een hel, iemand tips hoe het makkelijker word D: ?


    Pain is temporary, quitting lasts forever./Nothing is forgotten , nothing is ever forgotten...

    Deluso schreef:
    Misschien met vrienden enzovoort afspreken?
    Beetje afleiding, en mij lijkt het ook niet goed om hem altijd te zien snapje?


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Stalingrad schreef:
    Ja, ik vind ook dat je je aanstelt.
    Wat Rainbowdash zegt.


    comfort in c h a o s

    Assassin schreef:
    Ik ken het. Zoek genoeg afleiding, dat helpt vaak.


    26 - 02 - '16

    wel.. ik zie/hoor hem minder :) allebei lekker druk voor school, projecten etc.. plus hij woont in NL, ik in BE. spreek dan maar eens deftig, lekker lang af --'

    maar goed, ik ken het gevoel, en ik wist op voorhand dat hij ging migreren dus ik moet nu niet zeuren.

    Wat doe ik?
    -Sms'en tot hij de grens over is
    -Skype (al is dat verrekt lastig op emotionele dagen, gelukkig is mijn camera wazig genoeg om traantjes van gemis te verbergen)
    -Facebook uiteraard

    Op zondag zit ik meestal in de trein, dus dan kan je lekker naar buiten of naar mensen kijken, muziek luisteren, huiswerk maken... of ETEN. BESTE AFLEIDING OOIT. FOOR, MARRY MEEEE


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Je zit wel erg aan hem vastgeplakt, zeg. Het is oké om aan hem te denken, maar als je daardoor zo depri wordt als hij er niet is is het niet meer gezond. Je vriend zie je in het weekend en donderdavond en op de andere dagen zou ik me als ik jou was bezig houden met school/sport/vriendinnen. Je leven bestaat niet alleen uit die drie dagen met je vriend.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    Je zit wel erg aan hem vastgeplakt, zeg. Het is oké om aan hem te denken, maar als je daardoor zo depri wordt als hij er niet is is het niet meer gezond. Je vriend zie je in het weekend en donderdavond en op de andere dagen zou ik me als ik jou was bezig houden met school/sport/vriendinnen. Je leven bestaat niet alleen uit die drie dagen met je vriend.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Dankjewel voor de tips, het gaat nu al veel beter :)


    Pain is temporary, quitting lasts forever./Nothing is forgotten , nothing is ever forgotten...

    Waarom worden mensen altijd zo afhankelijk van elkaar in een relatie? D:
    Creepy shit, klefheid ten top.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik zit nu ook in een lichte hel. M'n vriend neemt z'n huistelefoon niet (mobiel stond uit, maar ik dacht batterij zal wel leeg zijn of zo), en hij zei gewoon thuis te zijn.
    Maar van de week is er een depressie bij hem vast gesteld, en ondanks zijn belofte aan mij zich niet meer te snijden etc., vind ik het doodeng.
    Mijn onzekerheid ( "straks heeft hij gisteravond op dat feest met dat meisje gezoend" ) en fantasie helpen ook niet echt.
    Nu twijfel ik dus tussen "hij heeft zich gesneden of geblowd" en "hij heeft haar gezoend o.i.d."

    Sorry, dit ging om jou. Maar ik vind het doodeng.
    Kan je hem niet even bellen/whatsappen/sms'en o.i.d.? Dan spreek je hem tenminste even (:

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 18:31 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Deluso schreef:
    Misschien met vrienden enzovoort afspreken?
    Beetje afleiding, en mij lijkt het ook niet goed om hem altijd te zien snapje?


    en als (ALS) je hem misschien ooit kwijt raakt zit je ook in de problemen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wil je mijn vriend er misschien bij hebben? Geloof mij maar, je zult geen seconde meer alleen zijn-.-


    Bad decisions make good stories.