oke dit is moeilijk om zomaar nu hier te zetten want ZELFS mijn moeder weet hier niks van, maar ik moet het echt kwijt en ik wil het niet aan mensen die ik ken vertellen want dan krijg je meestal van die opmerkingen: BEL HEM DAN! en dat gaat dus niet.
ik ben 2 jaar geleden verhuisd, en nu wil het dat ik denk dat ik zegmaar een vriendje had en ik vond hem toen natuurlijk ook wel leuk. Eigenlijk was hij een bijna vriendje, hij kwam altijd voor me op en we gaven elkaar handkusjes enzo, nu wil het dus dat ik nogal onverwachts verhuisd ben, het stond zegmaar niet in de planning maar mijn moeder moest perse weg uit zeeland en in amsterdam gaan wonen, niet dat ik het erg vind maar het is geweldig hier maar... Nu heb ik nooit afscheid van hem genomen en heb ik hem ook niet meer gesproken, het klink misschien dom maar ik weet zijn telefoon nummer niet en bij mijn weten zit hij haast nooit op de computer en heeft hij dus ook geen e-mail adres ofzo.en nu voel ik me daar gewoon heel stom over. nee, ik ben ondertussen niet meer verliefd, ik denk dat het te lang geleden is en dat we uit elkaar zijn gegroeid, maar ik vind het wel heel vervelend dat we zo uit elkaar zijn gegaan, zelfs als hij niet echt mijn vriendje was maar meer mijn beste vriend ofzo, moet ik hem ontzettend veel pijn daarmee gedaan hebben, ik heb niet eens tot ziens gezegt.
heeft iemand ook wel is zo iets en wat doe je er aan?
Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.