RainbowDash schreef:
(...)
Tjah, dan is het ook niet zo gek. Bekijk het zo: Jullie hebben een relatie, je zoent met een ander. Vervolgens vertel je het wel eerlijk. Waarschijnlijk dacht hij, omdat je het hem eerlijk vertelde, dat je het erg vond dat je met die ander had gezoend en dat je er spijt van had en je relatie met hem wil voortzetten. Dus hij vergeeft je. Maar dan, korte tijd later, maak je het uit met hem en ga je gelijk door naar de jongen met wie je gezoend had. Dezelfde jongen met wie je eerder gezoend had, iets waarvoor je hem vlak daarvoor nog had gevraagd om het je te vergeven. Hoe denk je dat dat overkomt op hem?
Dan is het ook niet zo gek dat hij boos is, en dan telt het eerdere vergeven ook neit echt, is een beeeetje een andere situatie.
Ik vond het ook erg dat ik het had gedaan, had er spijt van en wilde toen nog bij hem blijven. Daar moet je me echt niet verkeerd in begrijpen.
En wat ik heb gedaan komt misschien hard over, maar dat is gewoon omdat ik nooit tegen m'n ex heb willen liegen en dat dus ook niet heb gedaan. Toen ik het had uitgemaakt vroeg hij ook nog of ik die jongen leuk vond, dus ik zei "Ik denk het eigenlijk wel", en dat wist ik toen ook nog niet zeker.
Natuurlijk had ik het anders moeten doen, maar dan snap ik nog niet waarom hij erover zou moeten liegen tegen anderen.
Daarbij: ik heb niet gezegd dat ik hem het recht niet geef om boos op me te zijn. Dat snap ik.
Alleen haat ik leugens, daarom vind ik hem zo vervelend. Als hij me wilt laten afbeelden als een kreng lukt het hem dan ook heus wel met het echte verhaal, in plaats van alleen maar "Ze ging vreemd dus ik maakte het uit".
[ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 14:01 ]
"Do you believe monsters are born or made?"