• Heb je ooit helemaal vooraan of juist helemaal achteraan bij een concert gestaan/gezeten? Heheh, ik ben nieuwsgierig.

    Ik stond een maandje geleden bij Music Bank in Paris (K-pop concert met SHINee, U-KISS, 2PM, B2ST, Girls' Generation, T-ara, 4Minute en SiStar) he-le-maal vooraan, maar 't was puur geluk want we stonden er pas een uurtje voordat de deuren open gingen. Blijkbaar stonden we bij een minder drukke ingang en ging deze ook nog iets eerder open dan de andere dichtbevolkte ingang.
    Dus van de 15.000 mensen die er waren stonden we helemaal vooraan!
    Soohyun uit U-KISS zag m'n bord waar "Onew, als je zwaait koop ik kip voor je" (lang verhaal), wees ernaar en lachte. lol spazz sorry.

    Voor de rest ben ik bij SMTOWN Paris geweest, maar zat ietsje voor het midden. lol


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 23:12 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Nope, 23 maart in mijn eerste concert. ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik ben naar de volgende concerten geweest:

    Tokio Hotel 3x
    Dir en Grey
    Justin Timberlake
    Within Temptation
    Cinema Bizarre (tijdens de EBBA Awards, maar ging alleen voor hun)

    Mis ik wat? Geen idee. Maar in ieder geval had ik altijd goede plaatsen. Bij Tokio Hotel twee keer vooraan, de andere keer in het midden eerste vak. Justin Timberlake precies in het midden voor het podium (wel van een afstandje). Cinema Bizarre met mijn armen letterlijk op het podium. Within Temptation vooraan, podium binnen handbereik. En Dir en Grey ook vooran *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    omgggg haha rofl ^^ nee ik ben (denk ik) te jong om naar een concert te gaan, althans als het een concert van SHINee, U-Kiss, SNSD of DBSK is ofzo. D:

    ik heb ooit een keer Thomas Berge gezien. .___.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 23:14 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik stond bij 3OH!3 helemaal vooraan lol
    Verder vaak wat meer naar het midden, ik hoef ook niet meer zo nodig vooraan te staan.


    As travars

    Moriarty schreef:
    Ik stond bij 3OH!3 helemaal vooraan lol
    Verder vaak wat meer naar het midden, ik hoef ook niet meer zo nodig vooraan te staan.

    Nah, ik ook niet. Maar 't was wel interessant voor een keer lol


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    BAP schreef:
    (...)
    Nah, ik ook niet. Maar 't was wel interessant voor een keer lol


    Ja inderdaad, dat wel. Maar ik vind het de laatste tijd juist zo ongemakkelijk lol. Ik was vergeten te zeggen dat ik bij The Drums ook vooraan stond en dat podium was zo laag dat we op crotch hoogte stonden van de zanger en omg ik wist soms niet waar ik moest kijken hahaha


    As travars

    Ik stond bij all time low redelijk vooraan.
    Bij you me at six, destine en go back to the zoo helemaal vooraan echt super leuk :)


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Moriarty schreef:
    (...)

    Ja inderdaad, dat wel. Maar ik vind het de laatste tijd juist zo ongemakkelijk lol. Ik was vergeten te zeggen dat ik bij The Drums ook vooraan stond en dat podium was zo laag dat we op crotch hoogte stonden van de zanger en omg ik wist soms niet waar ik moest kijken hahaha

    Lmao omg, A+


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    ik heb bij Shakira vooraan gestaan
    had vanaf half 11 tot 7 uur in -8 voor de Ahoy gezeten, doe ik nooit meer trouwens, ik belandde bij de EHBO

    Altijd vooraan gestaan (': Tokio Hotel, Jonasbrothers, The National, Arcade Fire, Lady Gaga, Two Door Cinema Club, Fleetfoxes...


    And in that moment, we were infinite.

    Ik begin meestal achteraan, maar met een beetje duwen en moshen geraak ik altijd vooraan :).
    Ik heb 3 jaar geleden met 30 seconds to mars op het podium gestaan omdat ik vooraan stond :D


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Nah, ik hoef niet zo nodig vooraan te staan :') Als het kan, prima, maar ik ga er geen moeite voor doen ofzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    lol. Ik begin altijd backstage dus kom altijd vooraan. Vrienden die bandjes hebben ftw


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Bij Royal Republic helemaal vooraan, maar dat was ook maar een kleine zaal :') Still awesome though.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bij ons op de jaarlijkse soort van klein mini muziek festival genaamd de feerse dag heb ik vooraan gestaan bij Van Velzen en Dean Saunders.
    Maar dat telt den ik niet. :'D


    "Ignite, my love. Ignite."