• Melding: Je inlognaam is succesvol veranderd!

    OHNOES! Ik had ZO erg verwacht dat de naam al taken was, en was te lui om de lijst met namen door te zoeken, en nu heet ik Onno! ohjeetje. :C Nou ik ben vernoemd naar iemand die Onno heet en heel knap is en heel kunstig is en vooral NIET mijn kunstdocent is! 8D just so you know!

    en volgende maand wil ik raveleijn terug ;c


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Over 22 uur en een halfuur mag ik ook weer mijn naam veranderen! (En ik dacht nog, ik ga Aife eens lekker lang houden xd)
    Ik moet meteen aan zo'n kutgrap denken. Van een leraar en een jongen die Onno heet en dat die leraar de hele tijd zijn naam roept alleen hij reageert niet. Zijn reactie: 'U spreekt mijn naam verkeerd om uit.'
    Hehe, wat liggen we nu allemaal toch in een deuk ;]
    But, I approve. (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    Over 22 uur en een halfuur mag ik ook weer mijn naam veranderen! (En ik dacht nog, ik ga Aife eens lekker lang houden xd)
    Ik moet meteen aan zo'n kutgrap denken. Van een leraar en een jongen die Onno heet en dat die leraar de hele tijd zijn naam roept alleen hij reageert niet. Zijn reactie: 'U spreekt mijn naam verkeerd om uit.'
    Hehe, wat liggen we nu allemaal toch in een deuk ;]
    But, I approve. (cat)

    22 en een half uur? hoe houd je dat vol! ik ben altijd zo bang dat mensen de naam nemen die ik zo graag wil! :'D

    lolol dat is echt te droog. x']


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Onno schreef:
    (...)
    22 en een half uur? hoe houd je dat vol! ik ben altijd zo bang dat mensen de naam nemen die ik zo graag wil! :'D

    lolol dat is echt te droog. x']


    En daarom bedenk ik van te voren geen naam ;D ik had zo iets en BAM de naam werd gewoon gejat (: Ja gejat. Zo noem ik het ;D

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 23:36 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    En daarom bedenk ik van te voren geen naam ;D ik had zo iets en BAM de naam werd gewoon gejat (: Ja gejat. Zo noem ik het ;D

    Da's kut! wat was de naam? I wanna know. 8D


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Onno schreef:
    (...)
    22 en een half uur? hoe houd je dat vol! ik ben altijd zo bang dat mensen de naam nemen die ik zo graag wil! :'D

    lolol dat is echt te droog. x']

    Ik ben al ananas dus dat is een voordeeltje :] Ik bedoel btw niet 22 dagen, maar uren hè?

    Ik vind 'm eigenlijk gewoon flauw.


    Deep inside, I've never felt alive

    Onno schreef:
    (...)
    Da's kut! wat was de naam? I wanna know. 8D


    Souza
    Achternaam van een jongen uit een boek ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Souza
    Achternaam van een jongen uit een boek ;d

    Er begint bij mij iets te dagen... Had je dat niet in een topic gezet?


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    (...)
    Er begint bij mij iets te dagen... Had je dat niet in een topic gezet?


    Ergens had ik er wel over gehad [Dat hij dus 'gejat' was].
    Mja, ik ga er verder ook geen problemen over maken. Ik had het maar niet aan haar moeten vertellen dat ik die naam wou ;d.
    Bovendien ik ben nog wel een tijdje blij met Midna ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you