Als geen One Direction fan of zelfs maar kenner, was dit toch best een bizarre droom vannacht.
Mijn broertjes waren thuis met wat van hun vrienden van school (uit hun klas om precies te zijn) toen ik thuis kwam. Had echt geen zin in dat drukke gedoe, maar ben er toch maar even bij gaan zitten; bleek het dus de band One Direction er ook tussen te zitten.
De jongens zaten gezellig met z'n allen te kletsen en ik moet toegeven dat ze best grappig waren.
Toch had ik echt zoiets van; dit moet ik op Twitter zetten, te geniaal. Dus ik wilde iets tweeten als "that moment when you come home and One Direction is chilling in the living room with your little brothers; no big deal!".
Maar toen hoorde ik Naill (? - geen idee, het was die blonde jongen) ineens over Londen te praten.
Dus ik was best nieuwsgierig en vroeg of ze misschien ook Lucie Jones kenden, gezien ze ook meedeed met de X-Factor. Hij kende haar wel en hij kwam naar de keuken, waar we verder bleven praten over Les Misérables (musical in West End, Londen), waarin zij Cosette had gespeeld.
Alle andere jongens kwamen ook naar de keuken om wat drinken te pakken, of zo. Maar om de één of andere reden werd iedereen hysterisch, omdat de wereld zou vergaan. Ik neem aan dat het een grap van één van de jongens was, gezien de andere vrienden van m'n broertjes, maar goed.
Het tekenen dat de wereld daadwerkelijk zou vergaan, was het kleine paarse autootje dat voor de deur parkeerde. In mijn droom was het best logisch allemaal, maar ik weet niet meer waarom het logisch zou zijn nu.
Maar gezien de wereld dus zou vergaan, was het blijkbaar heel logisch dat Harry (? degene met die krullen?) me zou zoenen in de laatste seconden, voordat we er allemaal niet meer zouden zijn.
Zoals we nu allemaal weten, de wereld verging niet en ik werd lachend wakker.
Bizar!
Serieus, ik ken echt één liedje van hen.
Hoewel ik moet zeggen dat ik hun stemmen daarstraks herkende op de radio, die aanstond op mijn stage. Ging opnieuw stuk.
Maar voor degenen die het willen weten, Harry kon goed zoenen! (x
Nee, even serieus.
Meer mensen rare dromen gehad over deze jongens?
[ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 17:20 ]
To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo