• Hetgeen al bekend was, maar ik wil het toch even kwijt. Als dat mag natuurlijk. Want ik ben heel zielig nu.

    Goed, vandaag waren dus stakingen. En de "zusterschool" had vrij. (De andere school aan deze kant van de stad, waar we ons mee vergelijken als het ware.) Én onze VMBO-locatie had vrij. En wij niet. Echt super flauw. We hadden nog niet eens een aangepast rooster of een verkort rooster, nee gewoon les als je les had.

    En nu staat er vandaag weer op het dagrooster (dagelijks rooster waarop uitval vermeld staat, ik weet niet of jullie dat kennen) vijf items waarvan drie voor de klas van mijn vriendin. De heeft dus het vierde, zesde en achtste vrij. En het zevende heeft ze normaal tussenuur met mij, dus die is morgen al na het vijfde uit. En ik pas na het achtste.

    Echt waar, zo naaiend.
    Maar goed, ik kan er mee leven. :Y)
    Wie moet de school nog meer naaien?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nah! Dat is echt stom van die school D:
    Meh. Ik moet nu stofzuigen, de rotzooi naait me ;x


    26 - 02 - '16

    Nou ik was vandaag de hele dag vrij door stakingen dus ik heb daar niets over te klagen haha. Probleempje: Roostermaker staakt ook dus weten we de wijzigingen niet XD

    Frankenstein schreef:
    Nou ik was vandaag de hele dag vrij door stakingen dus ik heb daar niets over te klagen haha. Probleempje: Roostermaker staakt ook dus weten we de wijzigingen niet XD


    Wahaha, dat is wel geniaal!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Moet toch eerlijk bekennen dat ik even een huh momentje had toen ik de titel las. Maar dat is wel vervelend maar school is meestal heel vervelend en "naaiend" te zijn.


    Physics is awesome

    Ik denk dat de school eerder jullie naait. xD Maar dat is zeker lullig. Waarom is dit zo dan, of weet je dat niet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nenuphar schreef:
    Ik denk dat de school eerder jullie naait. xD Maar dat is zeker lullig. Waarom is dit zo dan, of weet je dat niet?


    Géén idee, misschien zijn ze zo gehecht aan ons?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nou, nee, onze.. kutschool die staakte deze x niet.. :(


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Onze school staakte niet..

    En bij ons komt er zo'n blad te hangen waar alles opstaat. (Op school zelf.) En bijna altijd hangen ze dat pas op als we al zowat op de helft van het eerste les uur zitten. En dan zitten ze te zeiken als we niet komen opdagen in de studiezaal, terwijl wij gewoon naar het juiste lokaal gaan en daar wachten.

    Bij ons staakte ze helemaal niet D: Ook zeer naaiend.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Ik was om half 10 al uit(dance)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik had twee uur uitval door de stakingen vandaag, dus ik ben wel tevreden (bloos). Morgen daarentegen zou ik twee tussenuren hebben, maar nu is een van die uren weer terug ingepland (no_chears).


    i put the fun in funeral

    Volgens mij klopt die laatste zin niet. 'Wie moet de school nog meer naaien?' Huh?
    En, is de staking vandaag of morgen? Maar sws ons school doet daar nooit aan mee.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ach, je kan er niks aan doen, het valt ten minste nog mee dat er überhaupt lessen op je school (weliswaar van andere klassen) uitvielen, want bij ons ging er helemaal niemand staken en ging dus ook alles mooi door.


    “Love is a contradiction.”