We zijn jaren verder en de mensheid heeft energie en tijd geworpen in het veranderen van DNA van de mens en zijn behoorlijk gaan experimenteren. Er ontstonden mutanten en al gauw waren deze wezens niet meer in de hand te houden en bleek er meer dan fout te zijn gegaan.
De mutanten sloegen los en al snel was de normale mens een zeldzaamheid, maar de regering had daar een oplossing voor en roeide de mutanten uit, totdat er maar een klein aantal overbleven die goed vast werden gehouden en het zonlicht nooit meer onder ogen zouden zien.
Een klein groepje laboranten die zich “Counterattack” noemen vind dat het anders kan en gaan stiekem verder met het maken van mutanten. Ze ontvoeren kinderen op jonge leeftijden uit weeshuizen, de laboranten voeden de kinderen op totdat ze oud genoeg zijn. Ze krijgen lessen om goedgetrainde mutanten te worden, maar soms lijkt het makkelijker dan het lijkt.
Na jaren goed werk geleverd te hebben komt de regering achter het grote geheim van Counterattack en er ontstaat oorlog. Sommige mutanten blijven trouw en helpen de laboranten tijdens de gevechten met hun ontworpen krachten, andere vluchten in de hoop geen doodstraf te krijgen.
Wie zal de strijd winnen?
Goed, nieuw verhaal. Onbekende personen dit keer en ben er al mee begonnen, maar zoek nu eigenlijk nog wat kleine rolletjes. Niet heel erg bijzonder geef ik eerlijk toe, maar zeker wel nodig.
De verhaallijn is nogal ingewikkeld, geef ik eerlijk toe, maar dat gaat in het verhaal worden uitgelegd. Dus als er iets niet wordt gesnapt, vraag het dan maar even. (:
• In mijn verhaal wordt je niet geboren met een kracht/gave, maar krijg je dat in Counterattack toegediend, tenzij je ouders ook mutanten zijn, dan kan het erfelijk zijn. Let wel op trouwens, dan moet het namelijk een kracht/gave zijn die lijkt op hetgeen van de ouders.
• Laboranten in opleiding wonen met hun ouders in Counterattack, ook deze zijn laboranten of bijvoorbeeld mutanten die het erfelijke gen niet hebben doorgegeven.
• Mutanten uit Counterattack zien vrijwel nooit het daglicht, omdat ze door de regering van Amerika gezocht worden en gezien als dodelijk. Houdt daar rekening mee. (:
Nodig
# Kamergenoot van ‘Jeffrey Abbot’ – 15 jaar, mutant.
# Kamergenoot van ‘Kaya Reaser’ – 17 jaar, mutant.
# Mutanten tussen de 4 – 18 jaar oud.
# Laboranten in opleiding tussen de 4 – 18 jaar oud.
# Gevluchte mutanten, 18+ Deze mogen familie’s hebben opgestart.
# Gewone mensen, leven in Amerika – denken dat de mutanten zijn uitgeroeid.
# Mutantenhaters, geen leeftijd aan gebonden. Mogen familie’s zijn.
# Overig, verzin maar iets leuks, ik zal het proberen in het verhaal te plaatsen.
In te vullen
Rol:
Naam, bijnaam:
Achternaam:
Volledige naam:
Leeftijd, geboortedatum: Ik hoef geen jaartal te weten.
Karakter: Iedereen heeft minpunten, dus ook die wil ik horen.
Uiterlijk: Onbekend persoon alsjeblieft, wél duidelijke foto. Beschrijving van lengte, etc, is zeer welkom.
Kracht: Alleen in te vullen voor mutant zijnde, wees origineel.
Familie: Als je mutant bent tussen 4 – 18 jaar oud hoeft dit niet, aangezien deze hun familie niet kennen. Tenzij ze broers of zussen hebben in Counter.
Overig: Alles wat nog van pas lijkt te komen, hobby’s, liefdes, vrienden, als mutantenhater; waarom deze haat? Alle extra informatie is welkom en kan ik goed gebruiken.
Waarschuwen? Ja/Nee
Bedankt alvast, ik kies niet de eerste, maar de beste. Je mag zoveel rollen invullen als je wilt en als je vragen hebt over het verhaal, mag dat altijd. X
[ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 11:05 ]
Her heart was a secret garden and the walls were very high.