• Ik heb echt heel veel zin om een nieuw verhaal te gaan schrijven, alleen heb ik er nog wel een paar rollen voor nodig. Zouden jullie me kunnen helpen?

    Grove schets van het verhaal:
    Een meisje is prinsess maar als klein meisje is ze naar een andere wereld -genaamd aarde- gestuurd omdat het te gevaarlijk voor haar eige wereld was, maar als ze op haar 18e verjaardag van een rots het water in springt komt ze niet in het water, maar strand ze op de één of andere manier in haar eige wereld. Als ze hier na een aantal dagen bij komt ligt ze in het huis van een familie die er doormiddel van de ketting om haar nek achter is gekomen wie ze echt is en haar de opdracht geeft naar het kasteel af te reizen.

    Ik heb rollen nodig voor:
    - De hoofdpersoon
    - Mensen met wie ze afspreekt te gaan springen en er dus bij zijn als ze van die rots afspringt
    - De familie die haar opvangt als ze in de andere wereld terecht komt.
    - Mensen/wezens die ze op haar weg naar het kasteel tegen komt en met haar meereizen (zowel goede als kwade wezens)
    - Mensen van het koninklijk huis

    Invullen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Karakter: Wees origineel! No perfection allowed.
    Uiterlijk (met foto):
    Hoort bij de goede groep of vijanden?
    Waarschuwing?: (Bij het krijgen van de rol of begin van verhaal?)

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 10:06 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Het is het best als je de hoofdpersoon zelf maakt.
    En er een lijstje bij zet wat je er van wilt weten.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Niallvember schreef:
    Het is het best als je de hoofdpersoon zelf maakt.
    En er een lijstje bij zet wat je er van wilt weten.


    oké, zal ik doen
    maar de hoofdpersoon was ik ook van plan zelf te gaan maken, ik had er alleen wel een naam voor nodig -daar ben ik namelijk heel slecht in-


    Keep your head up, keep your heart strong

    Rol: Vriendin, van het afspreken // Even oude nicht
    Volledige naam: Rosan Lively
    Karakter: Rosan is een rustig en zorgzaam meisje. Soms cijfert ze zichzelf helemaal weg, als haar vrienden haar nodig hebben. Ze is een van de weinige personen die zich rustig houd op een moeilijk en spannend moment. Ze vind het wel spannend, maar het moet wel héél erg spannend zijn voordat je dat aan haar kan merken. Haar ogen verraden haar altijd, ook trekt dat al het kleur uit haar gezicht weg als het zo ver is. Ze is een vriendelijk en vooral spontaan meisje. Helaas soms té spontaan, ze kan een echte flapuit zijn.
    Uiterlijk:


    Hoort bij de goede groep of vijanden?: Goede kant ;D
    Waarschuwing?: Yupp!

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 12:53 ]


    ' Nyctophilia '

    Rol:Meisje met wie ze afspreekt.
    Volledige naam:Jamie Alden
    Karakter: Jamie is een meisje dat graag voor zichzelf zorgt,en dus vaak alleen is als haar vader op werk is. Haar vader werkt namelijk vaker in het weekend als doordeweeks. Ze zorgt dan ook goed voor haar zusje,DelanyDelany 2de foto, (14)Hoewel Delany ook goed voor zichzelf kan zorgen. Met vrienden is Jamie een erg vrolijk meisje, en kan ze helemaal losgaan. Haar beste vriendin is JadeWaarmee ze echt heel erg goed kan opschieten.Jade helpt Jamie bijvoorbeeld met wiskunde, en Jamie helpt Jade met Biologie.Ze houd erg van shoppen.Ze is soms heel erg bang en dan gilt ze zich helemaal kapot, maar dat is dan vooral in het spookhuis etc.
    Uiterlijk (met foto):


    Jamie heeft mooie, Golvende donkerblonde haren, maar vooral bruine haren, maar je ziet er nog weleens een plukje blond doorheen komen. Jamie heeft geen beugel, maar die heeft ze wel gehad.Jamie heeft mooie, bruine ogen en draagt altijd maar een beetje mascara.Voor de rest houd ze haar gezicht naturel.
    Hoort bij de goede groep of vijanden?Goede groep
    Waarschuwing?: Graag

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 11:29 ]