• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.


    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.


    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.
    Regels in het spel.


    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    Het huis.



    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.
    Rollen.


    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.


    Naam :
    Leeftijd (16-19) :
    Geslacht :
    Roepna(a)m(en) :
    Innerlijk :
    Uiterlijk (Foto&Beschrijving) :
    Extra :



    Meisjes. VOL !
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Nenuphar - Aurora Muta Kane - 18 jaar.
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7. IHeartMusicc - Amelia Luna Ramirez - 18 jaar.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.
    Jongens. VOL !
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7. IHeartMusicc - Julian Alexander Ramirez - 19 jaar.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.

    Story

    Waarschijnlijk kom je uit bij de jongens, maar de meisjes zijn er ook, wees gerust. Ik zet Aurora er nog bij trouwens x

    ©Lacrima

    [ bericht aangepast op 2 maart 2012 - 22:53 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    Ik glimlach naar Erin, maar als ze diep zucht kijk ik haar vragend aan. 'Was er iets mis in de keuken?' besluit ik te vragen na nog een slok.


    I only miss you when I'm breathing

    Erin
    'Was er iets mis in de keuken?' vraagt Ivar. Ik schud mijn hoofd en zucht nog een keer. 'Ik snap echt gewoon helemaal niks van hem. Vanochtend was hij eerst aan het flirten en toen werd hij boos. Later is hij ineens verlegen en wordt weer boos en begint vervolgens weer een beetje te flirten en dan is hij weer verlegen. Dat is gewoon echt verwarrend,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sammy - 19
    Eenmaal in mijn kamer liet ik me tegen de muur op de grond zakken en at mijn omelet op. Het smaakte goed, maar was inmiddels een beetje lauw geworden. Ik zuchtte diep en besloot dat ik de rest van dit jaar in mijn kamer zou blijven.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [Mijn topics.. wat heb ik gemist?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    Ik knik even, 'Ja dat is dus heel erg verwarrend,' antwoord ik begrijpend. 'Maar ehm, waar hadden jullie het net over dan?' vraag ik nieuwsgierig.


    I only miss you when I'm breathing

    Erin
    'Ja dat is dus heel erg verwarrend. Maar ehm, waar hadden jullie het net over dan?' vraagt Ivar nieuwsgierig. Ik schud mijn hoofd, 'sorry Ivar dat ga ik niet zeggen. Ten eerste: ik snapte er zelf nauwelijks iets van en ten tweede ik wil hem niet verraden,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Midna schreef:
    [Mijn topics.. wat heb ik gemist?]


    [niet echt iets, alleen een gesprek tussen Erin en Sam]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ivar

    'Hmm, jammer.' antwoord ik, 'Ook al begrijp ik wel dat je het niet wil zeggen,' vervolg ik er snel achter aan. Ik neem nog een slok uit mijn flesje en kijk Erin even aan.


    I only miss you when I'm breathing

    [Ok ;d]

    Mia

    Terwijl ik liep zag ik wel verschillende mensen. Iral zag ik net even zijn hoofd om de hoek doen en deed toen de deur dicht. Ik haalde me schouders op en liep verder. Ik zag een andere jongen met een omelet een kamer in gaan. Ik kende hem geloof ik niet. Ik liep naar die kamer toe en klopte op zijn deur. 'Hallo, jou ken ik geloof ik nog niet,' zei ik tegen de deur.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Erin
    'Hmm, jammer. Ook al begrijp ik wel dat je het niet wil zeggen,' zegt Ivar waarna hij een slokt uit zijn flesje neemt en me aankijkt. 'Hoe raar het oog mag klinken, ik maak me denk ik gewoon zorgen om hem,' zeg ik aarzelend, 'hij lijkt zelf namelijk ook nogal in de war,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sammy - 19
    Toen ik net was gaan zitten hoorde ik een stem. 'Hallo, jou ken ik geloof ik nog niet.' Ik mompelde wat en stond zuchtend op. Ik opende de deur op en kier en keek recht in de ogen van een meisje. Ik trok mijn wenkbrauwen op en keek haar bedenkelijk aan. 'Nee, ik jou ook nog niet.' zei ik zachtjes en opende de deur iets meer. 'Sam.' zei ik en stak een hand uit.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mia

    De deur ging op een kier. Ik glimlachte naar de jongen. 'Nee, ik jou ook nog niet,' zei hij zachtjes en deed de deur iets verder open. 'Sam,' zei hij en hij stak zijn hand uit. Ik haalde één hand uit me zak en nam zijn hand aan. 'Aangenaam. Ik ben Mia,' zei ik vriendelijk. 'Waarom zit jij eigenlijk op je kamer te eten?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sammy - 19
    'Mia, die naam ken ik ergens van...' mompelde ik en keek haar speels aan. 'Ohw, gewoon. Lekker rustig.' zei ik met een knipoog en leunde tegen de deur. 'Je mag wel binnenkomen hoor.' zei ik en maakte een uitnodigend gebaar naar binnen. Ik beet op mijn lip en plofte alvast op mijn bed.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ivar

    'Dat dacht ik al, anders had hij als het goed was bij het zwembad wel normaal gedaan.' antwoord ik waarna ik de rest van het flesje achterover giet in mijn keel.


    I only miss you when I'm breathing

    Erin
    'Dat dacht ik al, anders had hij als het goed was bij het zwembad wel normaal gedaan,' zegt Ivar. Ik haal mijn schouders op, 'ik kijk zo nog wel even hoe het met hem gaat. Ik laat hem eerst nog maar even met rust, ik heb er geen zin in dat hij weer boos wordt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered