Ik heb al sinds twee maanden een vriendje en vanaf het begin wist ik al meteen dat als hij geërgerd/pissig/verveeld is, dat hij dan niet zo vriendelijk is. Ik dacht eerst dat dit aan mij lag, maar na een tijdje heb ik me er over gezet en me er niets meer van aangetrokken als hij zo deed.
Maar nu is het net alsof hij zich begint te ergeren aan mij. Zonet nog, ik moest iets doorscannen voor hem en zeg dat de mail verstuurd is met zijn e-mail adres erbij. Stuurt hij terug: 'joeng, ik weet wel wa mijn e-mail is ze'.
Hij doet ook dingen als een gordijn voor mijn hoofd trekken en zeggen: 'veel beter'. Hij gaat ook gewoon offline zonder iets te zeggen en als ik 'slaapwel' stuur, stuurt hij gewoon niets terug en ik ben zeker dat hij die sms wel gelezen heeft.
Ik dacht eerst dat dit gewoon typisch jongensgedrag was, maar veel mensen hebben al tegen hem gezegd: 'zo doe je niet tegen u lief'. Hij haalt zijn schouders dan op en doet er niets mee.
En ik heb hem al gevraagd waarom hij zo grof doet, maar hij ontkent dat gewoon.
Ik weet echt niet wat ik er mee moet. Vragen is geen optie, want dat wuift hij weg, zeker als we op school zijn. (Al ga ik dat wel doen hoor, ik wacht alleen op de juiste moment)
En ik twijfel heel erg of ik het zou moeten uitmaken, maar ik weet dat dat echt vreselijke pijn gaat doen, dus kom alsjeblieft niet zeggen dat ik het toch echt moet uitmaken. Dat doe ik niet, misschien pas als zijn gedrag me echt tot boven zit.
Jullie tips hoe ik hem duidelijk kan maken dat ik het echt niet meer leuk vind zo? Ik zie hem echt doodgraag...
Let the Night embrace you