• Ik heb al drie keer een henna tatoeage gehad. Ik liet ze altijd bij ons op de jaarlijkse braderie zetten. Alleen nu staat dat kraampje er niet meer bij ons. Al twee jaar achter elkaar niet meer.
    Nu is mijn vraag, waar kun je nog meer van die dingen laten zetten?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Geen idee, maar je kunt bij Claire's wel zelf nep tatoeages kopen ;) Zijn soort van die plak plaatjes.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je kunt zelf henna kopen? Maar dan moet je het wel nauwkeurig doen, mijn oma maakt die altijd. Traditie op trouwfeesten en speciale dagen. :"D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Je kunt zelf henna kopen? Maar dan moet je het wel nauwkeurig doen, mijn oma maakt die altijd. Traditie op trouwfeesten en speciale dagen. :"D


    Ik ga zelf geen henna bij me op doen. Mij niet gezien. En het lijkt me ook niet slimmer om iemand anders het bij mij te laten doen want niemand in mijn familie kan tekenen ofzo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    nerveus schreef:
    Geen idee, maar je kunt bij Claire's wel zelf nep tatoeages kopen ;) Zijn soort van die plak plaatjes.


    Maar dat wil ik juist niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat voor henna tatoeages bedoel je?

    Dreft schreef:
    Wat voor henna tatoeages bedoel je?


    Hoe bedoel je?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zo vreselijk moeilijk is het ook niet om te doen
    Een vriendin en ik hebben het in groep 8 gedaan bij de fancyfair op school en dat lukte echt goed


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jalouis schreef:
    Zo vreselijk moeilijk is het ook niet om te doen
    Een vriendin en ik hebben het in groep 8 gedaan bij de fancyfair op school en dat lukte echt goed


    Toch laat ik het iemand doen die geen linkerhanden heeft.


    "Ignite, my love. Ignite."

    GoedeleLover schreef:
    (...)

    Hoe bedoel je?

    Bedoel je versieringen of gewoon tatoeages maar dan van henna

    Haha, ik heb dat ook eens gehad. Ik liet een veer op mijn vinger zetten met henna. Precies of ik mijn vinger in mijn gat gestoken had, zo lelijk. Maar in veel winkels kan je dat dus kopen.

    Dreft schreef:
    (...)
    Bedoel je versieringen of gewoon tatoeages maar dan van henna


    Een tatoeage maar dan van Henna. (Ik heb een keer een bloem gehad op mijn enkel, een judo dingetje maar toen was ik echt heel klein en een ster op mijn pols)


    "Ignite, my love. Ignite."

    GoedeleLover schreef:
    (...)

    Een tatoeage maar dan van Henna. (Ik heb een keer een bloem gehad op mijn enkel, een judo dingetje maar toen was ik echt heel klein en een ster op mijn pols)

    Owh okay, ja sorry dan zou ik niet weten waar je dat kan zetten.

    Dat wil ik ook!


    Firm believer of all that is magic

    Henna is awsome! _O_


    26 - 02 - '16