• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb hem maar aangemaakt, aangezien Leave en Hurtedheart offline zijn..


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Haha zo iets zat ik ook al te denken XD nja, mijn laatste berichtjes;]

    Teske Velez

    Ik wachtte eventjes en ik hoorde hem zijn keel schrapen. 'Liggen,' zei hij uiteindelijk. Ik knikte en ging op mijn buik liggen. Ik glimlachte en wachtte op zijn warme handen. 'Begin maar,' zei ik zachtjes.

    Yvo Leroux

    Na iets meer dan een half uurtje kwam ik onder de douche vandaan. De helft van de tijd had ik alleen maar stil gestaan. Ik ging naar beneden en smeerde voor me eigen een broodje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Begin maar," zegt Teske zacht nadat ze gaan liggen is.
    Ik neem een flinke lik zalf uit het potje en zet mijn twee vingers op haar rug. Ik trek een lijn naar beneden zodat ik de zalf straks gewoon kan uitsmeren. Ik zet mijn beide handen op haar rug en maak mijn gewoonlijke draaibewegingen met mijn handpalmen.
    "Je bent echt zo mooi..." zeg ik zacht. "Hij- hij," herpak ik me snel voor ik eng ga klinken. "Je tattoo, hij is echt mooi."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [My topics]


    I only miss you when I'm breathing

    Teske Velez

    Ik voelde een lijn van boven naar beneden. De kou van de zalf en daarna de warmte van zijn vingers die er doorheen kwam. Ik voelde zijn beide handen op mijn rug rondjes maken. 'Je bent echt zo mooi...' hoorde ik hem zacht zeggen. Ik begon te blozen. 'Hij- hij,' begon hij weer. Zachtjes moest ik lachen. 'Je tattoo, hij is echt mooi,' zei hij daarna. Ik sloot mijn ogen en glimlachte. 'Dank je,' zei ik zachtjes. Ik begon te gapen. 'Je mag trouwens hier wel slapen, dan hoef je niet weer helemaal naar huis. Kies maar een plekje om te slapen,' mompelde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Faye
    'Ja, anders komen we nog te laat,' zegt Ivar terwijl hij opstaat en het broodje naar binnen propt. Ik ruim snel de ontbijtspullen weer op waarna ik naar de badkamer loop om mijn tanden te poetsen en haar te borstelen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza

    Een geur van verse warme broodjes kwam me tegemoet en hoewel ik normaal netjes aan tafel zou gaan zitten deed ik dat nu niet. ‘Ik ga zo weer,’ zei ik tegen mijn moeder nadat ik een hap van mijn broodje nam. Ze knikte glimlachend en liep vervolgens weer de keuken in. ‘Wanneer krijg ik hem te zien?’ vroeg ze waarop ik even met mijn ogen rolde. ‘Dat zien we wel,’ bracht ik uit en trok mijn jas aan. Even twijfelde ik om met de auto te gaan maar besloot uiteindelijk om dat niet te doen. Ik wilde een kleine omweg maken zodat ik even een stukje op vier poten kon rennen. ‘Ben weg!’ riep ik tegen me moeder en liep na deze woorden de deur uit.

    [ik heb alleen geen linkjes gemaakt van de namen in de beginpost, had ik geen zin in >< ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Yvo Leroux

    Nadat ik mijn broodje op had ging ik nog snel even de afwas doen. De afwas was zo gedaan. Alleen een bordje en paar bekers. Mijn haar was nog steeds een beetje nat, maar dat vond ik niet erg. Ik had me shirt nog niet aangedaan. Ik liep naar boven om die als eerste te pakken.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Dank je,. Je mag trouwens hier wel slapen, dan hoef je niet weer helemaal naar huis. Kies maar een plekje om te slapen," mompelt ze.
    De geur van de zalf, gecombineerd met haar lichaamsgeur is overweldigend. Ik voel me een beetje licht in mijn hoofd, op de goede manier. Ik probeer me snel weer te concentreren.
    "Ik neem de bank wel," zeg ik rustig. Mijn handen tintelen opnieuw van het contact met haar huid.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ivar

    Ik glimlach en volg Faye de trap op naar de badkamer, ik pak de zelfde tandenborstel als gister avond en poets snel mijn tanden. Ik ga nog een keer met mijn hand door mijn haar.


    I only miss you when I'm breathing

    Faye
    Als ik klaar ben en zie dat Ivar ook klaar is glimlach ik even naar hem. 'Zullen we zo maar gaan dan?' vraag ik terwijl ik de badkamer uitloop.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teske Velez

    'Ik neem de bank wel,' hoorde ik hem zeggen. Ik knikte van dat het goed was. Ik gaapte nog eens en wou me omdraaiden. Gelukkig bedacht ik me nog net op tijd dat, dat niet zo'n goed plan was. Ik glimlachte en eventjes later was ik vertrokken. Doordat ik zo moe was en omdat hij me helemaal suf maakte.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    Zodra ik begon te rennen liet ik mezelf veranderen. Met hoge snelheid rende ik door het bos heen en genoot van mijn korte weg op vier poten. Er was verder niemand in wolvenvorm dus hoefde ik mijn gedachtes aan Yvo niet zoveel mogelijk te verbergen. Vlak voor de rand van het bos veranderde ik terug, woelde even met mijn handen door mijn nog half natte haren en liep toen richting het huis van Yvo. Daar aangekomen belde ik aan en wachtte af tot hij opendeed.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    Wanneer ik klaar ben merk ik dat ze in slaap gevallen is. Ik sta op en leg haar deken over haar heen. Ze ligt te glimlachen en ik weet dat ik een engel lelijk zou vinden vergeleken met haar. Ik druk een kusje op haar voorhoofd en mompel,
    "Slaap zacht Tes, droom van me."
    Muisstil sluip ik haar kamer uit, de trap af en vlei mezelf op de bank. Het hele huis is gevuld met haar lichaamsgeur en zodra ik mijn ogen gesloten heb waan ik me in het paradijs. Niet veel later val ik in slaap.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik ga ff naar de stad, kom over een uurtje ofzo terug]

    Ivar

    Ik volg Faye de badkamer uit en knik naar haar, 'Ja, laten we maar naar mij toe gaan,' antwoord ik en loop de trap af naar beneden. Ik kijk even door het raam en zie mijn auto voor de deur staan, mooizo.


    I only miss you when I'm breathing