• Omdat ik me ziek ga melden terwijl ik niet ziek ben. Ik heb mijn werkgever net al gebeld, maar ik moet om half 12 nog een keer bellen in de hoop dat mijn misselijkheid weg is en of ik kan werken op een paracetemol voor mijn buikpijn.

    De reden dat ik me ziek meld is dat ik vanavond niet kan werken, heb telkens uitgesteld om te zeggrn dat ik niet kan of zelf om een vervanger te zoeken. :$

    Iemand nog goede tips om nog ziek te klinken?


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Door je neus praten :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kan ik niet? Denk ik.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Hoeft ook niet. Zolang je niet al te vrolijk en opgewekt klinkt, hebben ze geen reden je niet te geloven. Als jij zegt ziek te zijn, horen ze erop te vertrouwen dat je dat ook echt bent.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Rivendell schreef:
    Hoeft ook niet. Zolang je niet al te vrolijk en opgewekt klinkt, hebben ze geen reden je niet te geloven. Als jij zegt ziek te zijn, horen ze erop te vertrouwen dat je dat ook echt bent.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Ik snap de standpunt van mijn werkgever(s) ook. Ik moet pas om half vijf te werken, tot die tijd kan ik me beter gaan voelen.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik vind het eerlijk gezegd een beetje laag dat je nu met een smoes moet afkomen omdat je het niet durfde zeggen of hebt gezegd dat je deze avond gewoon niet kon.
    Maar inderdaad, zoals Rivendell zegt. Niet te opgewekt klinken, een beetje moe praten en eventueel een beetje met een 'lage'/hese/brokkelige stem. Dat helpt normaal wel


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Ik vind het eerlijk gezegd een beetje laag dat je nu met een smoes moet afkomen omdat je het niet durfde zeggen of hebt gezegd dat je deze avond gewoon niet kon.
    Maar inderdaad, zoals Rivendell zegt. Niet te opgewekt klinken, een beetje moe praten en eventueel een beetje met een 'lage'/hese/brokkelige stem. Dat helpt normaal wel


    Wat zij zegt.
    Gewoon beetje kuchen of neus ophalen :A


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    MESSIBI schreef:
    Ik snap de standpunt van mijn werkgever(s) ook. Ik moet pas om half vijf te werken, tot die tijd kan ik me beter gaan voelen.


    Ja, maar zo snel word je niet beter

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 10:42 ]


    Firm believer of all that is magic

    Sorry hoor, maar heb dan gewoon het fatsoen om van tevoren te zeggen dat je die avond niet kunt werken :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik liet mijn moeder ooit bellen, omdat die zei dat ik dan ziek in bed lag lol.
    Ik heb geen idee eigenlijk hoe je zieker kan klinken. Ik zet meestal een zielig zwak stemmetje op.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2012 - 10:48 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Negligible schreef:
    Ik vind het eerlijk gezegd een beetje laag dat je nu met een smoes moet afkomen omdat je het niet durfde zeggen of hebt gezegd dat je deze avond gewoon niet kon.
    Maar inderdaad, zoals Rivendell zegt. Niet te opgewekt klinken, een beetje moe praten en eventueel een beetje met een 'lage'/hese/brokkelige stem. Dat helpt normaal wel


    26 - 02 - '16

    Uien snijden


    > traanogen.
    Mijn rechteroog stopt niet met tranen altijd als ik verkouden ben. -__-"
    [Als je aan de telefoon bent, helpt dit natuurlijk niet, lol.]
    Af en toe hoesten/niesen, niet te overdreven :')

    Ik vind het ook laag van mezelf maar ik ga ook nu niet nog zeggen dat ik eigenlijk niet kon, iik mag al blij zijn dat ik een baan heb.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Dat vind ik echt lullig van je, serieus.
    Had dan gewoon het lef gehad om te zeggen dat je niet kon! En waarom kun je eigenlijk niet? Is dat andere nu zó belangrijk dat je je baas voorliegt?
    Daar kan ik echt niet over, bah.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Fluorescent schreef:
    Sorry hoor, maar heb dan gewoon het fatsoen om van tevoren te zeggen dat je die avond niet kunt werken :')


    If you had never come out of the blue, I would've stay