• Hahaha ik had best een leuke dag.
    Ik ging zo met een vriendin naar de bios, maar in de bios is alles zo duur dus we gingen popcorn kopen bij de appie. Toen kwamen we bij de bios maar we mochten niet naar binnen met onze spullen van de appie dus gingen we het buiten opeten enzo en de rest propte we in een tas. Toen hadden we kaartjes gekocht zegt dat wijf dat we naar boven moeten eerste zaal links. Wij gingen daar heen en we zaten op stoel 13 & 14 ofzo op rij nogwat maar die rij was er helemaal niet, bleek dat dat mens ons naar de verkeerde zaal gestuurd had. Komen we bij de goede zaal, en we dachten dat we boven zaten maar blijkbaar zaten we beneden. Zo'n man stuurt ons dus naar beneden maar daar mochten we niet zitten van zo'n wijf wat daar aan het schoonmaken was, dus wij weer naar boven gingen we daar zitten. Op een bepaald moment moesten weclachen zegt die vrouw achter ons: " dames kunnen jullie nu eens stil zijn? " wij alleen maar meer lachen.

    Het is altijd een chaos daar haha (:

    Hebben jullie nog wat leuks gedaan?


    The universal language of art.

    ... Wat heb ik zojuist gelezen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Lol, haha, jouw verhaal is ook wel wat chaotisch. :"D & ik heb niets leuks gedaan..


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Uneventful schreef:
    ... Wat heb ik zojuist gelezen.


    26 - 02 - '16

    Je schrijft nogal irritant vind ik waardoor ik het amper kon volgen van wat je allemaal hebt geschreven.

    Ik krijg het altijd voor elkaar om de hele zaal onder te krijgen met popcorn :Y).


    i put the fun in funeral

    Hard stukje in de popcorn, on my way.
    1. Pak het uit je mond.
    2. Ongezien over de stoel van de volgende rij gooien.
    3. Enjoy the movie :Y)

    Ik kon het nog enigszins volgen, wat een kutmensjes in die bioscoop >_>

    Uneventful schreef:
    ... Wat heb ik zojuist gelezen.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    haha (: Ik ging vanmiddag pannenkoeken bakken met vriendinnen. En ze spoten mijn gezicht onder met slagroom xd


    You always have a choice in life, it's sometimes just