• De zin: 'Doe eens niet zo lui!' werd gisteren naar mijn hoofd gesmeten, met er achteraan dat ik vandaag vóór 1 uur moest hebben gedouched. No problemo gewoonlijk, ik ben er altijd als een van de eerste uit bed, zo rond 8/9 uur. Ditmaar werd ik gewekt, om vijf over een, door de persoon die mij gisteren nog lui vond. Terwijl die een preek begon te houden met dat ik snel op moest staan en douchen speelde dit geweldige liedje zich af in mijn hoofd: 'Ik haat je, ik haat je!'

    Never. Ever. Call me lazy again. De bevestiging van je woorden zal je duur komen te staan. Het enige jammere is dat ik ht ontbijt heb gemist, lol :'D
    Hoe is jullie ochtend? :Y)


    Let it come and let it be

    Nou, dat is aardig... :S

    Mijn haar is vanochtend gekleurd! :] En verder ben ik een beetje lui bezig...


    Deep inside, I've never felt alive

    Vanochtend heb ik LB ff afgemaakt XD komen de weken heb ik daar dus niks te doen ;P en verder heb ik spelletjes gespeeld... De conciërge liep achter me langs en bij Mandy XD en hij liet ons gewoon verder spelen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Bij geschiedenis een heel verhaal gehoord over de reformatie Luther & Calvijn en bij Nederlands ongeveer hetzelfde omdat we bezig zijn met literatuurgeschiedenis. Het was zo saai toen mijn lerares van Nederlands het vertelde, mijn leraar Geschiedenis kan veel beter vertellen. Daarna maatschappijwetenschappen over werk & arbeid wat ik dus ook saai vind. En nu een beetje achter quizlet zitten en met mijn medeschrijfster discussieren over welke haarkleur mijn personage waarschijnlijk krijgt. Men, wat een lange tekst


    Physics is awesome