• Ik weet niet hoe het komt maar bijna elkaar keer wanneer ik in de woonkamer kom is er iets nieuws.
    Afgelopen Dinsdag zat ik heel rustig achter mijn laptop aan de eettafel. (ja die staat bij ons in de woonkamer.) Komt mijn zus de kamer binnen en gooit een condoom naar me toe. Ik zat zo echt zo van: Wtf? Zegt ze heel droog: 'Die kreeg ik in de stad.' Zeg ik: 'En wat ik moet er mee?' 'Nou als dan een pedo je wilt verkrachten dan kan je zeggen: "Niet zonder hoesje in mijn poesje."'
    Gisteren kom ik beneden staat er opeens een carnavalsbeker. Heeft mijn vader die mee genomen van een andere carnavalsvereniging. (Het is bij ons normaal dat carnavalsverenigingen bekers van elkaar jatten.)
    Vandaag kom ik beneden liggen er opeens twee drumstokken en een dienblad bij ons op de tafel. Terwijl niemand bij ons drumt en niemand bij ons in de Horeca zit...

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 21:42 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha, geniaal.
    Bij ons niet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Okay. :')
    En het hoeft geen verbaasd te worden, zo is het juist goed. XD

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 21:39 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Biologist schreef:
    Haha, geniaal.
    Bij ons niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jabberjay schreef:
    Okay. :')
    En het hoeft geen verbaasd te worden, zo is het juist goed. XD


    Serieus. Owh -voeltzichstoer


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oké dan... Fijn.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Als je verbazen als werkwoord gebruikt, moet het wel 'verbaast' worden, dus eerder faal voor het feit dat je het wilde veranderen (:
    En ik zou dit allemaal een beetje apart vinden als ik 't tegenkwam xd


    “Love is a contradiction.”

    Accidental schreef:
    Oké dan... Fijn.


    26 - 02 - '16

    Jabberjay schreef:
    Okay. :')
    En het hoeft geen verbaasd te worden, zo is het juist goed. XD


    "Your life. Your choice. Think about what you want."