• Soms vind ik het heel jammer dat je geen PB berichten kan doorsturen, want als je bevoorbeeld in een wedstrijd werkt, is dat wel eens handig dat je een bericht kan doorsturen. Dus ik stel als suggestie voor om in je PB's ook een knopje te hebben om door te sturen net zoals met mails.
    Het is niet de belangrijkste suggestie die er is, maar het is wel handig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Één woord: Spam.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waarschijnlijk krijg je dan van die kettingbrieven en zo.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dat gaat inderdaad spam worden D:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Wandering schreef:
    Waarschijnlijk krijg je dan van die kettingbrieven en zo.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Het is opzich wel een goed idee.
    Maar je kunt het ook even kopiëren.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik denk dat dit er niet zou kunnen komen door spam, maar het is op zich wel een goed idee. (:


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Ik denk dat dit er niet zou kunnen komen door spam, maar het is op zich wel een goed idee. (:
    Dat begrijp ik, maar je mag niet spammen en als er iemand spamt kan je die berichten alsnog melden en die persoon gestraft worden. Het is gewoon vervelend dat dat niet lukt, want ik heb al vaak eens iets willen doorsturen en dan moet ik alles gaan kopiëren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het ook vervelend dat je een bericht niet naar meerdere mensen kan sturen. Tijdens wedstrijden zou dit handig zijn, maar dan zou je weer het spam probleem hebben :-(

    Wandering schreef:
    Waarschijnlijk krijg je dan van die kettingbrieven en zo.


    comfort in c h a o s