• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:27 ]

    Als je een Nerdbril hebt, zet hem op, teken sproeten met oogpotlood, stop een shirt in je broek en je bent een nerd (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Oude kleren extra vies maken enal en schuren erin maken.. je vies en onverzorgd aankleden.. VOÍLA !! je bent een zwerver of zo iets.

    Hippie, punker, heel fout aankleden? dus kleren en kleuren die absoluut niet bij elkaar passen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kom in die 6 minuten dat je in Helmond bent mijn oude bijenpakje halen!*O*


    everything, in time

    In Bergen op Zoom hebben we dit; een gordijn + zakdoek om je nek. Dat moet je sowieso hebben.
    Voor de rest doe ik altijd een nerdbril op, een bloemenslinger om mijn nek en een bontjas of een andere grote jas aan
    Oh en aan elk been een beenwarmer in een verschillende kleur! (:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2012 - 14:53 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Pak kleren in felle kleuren die verschrikkelijk vloeken. Knip er misschien een paar kapot/maak er scheuren is. Naar er vrolijke dingen op en klaar is kees.
    Carnaval is zo makkelijk qua kleding.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Humble schreef:
    Kom in die 6 minuten dat je in Helmond bent mijn oude bijenpakje halen!*O*


    Zo snel ben ik niet (cat)

    Nerd = veel gel in haar doen, glad strijken, 3D-bril van de bios... glazen eruit halen & plakband tussen de brillengaten. :Y)