• Ik heb een nieuwe serie en daar horen natuurlijk rollen bij.
    Sofie is een zangeres.Ze is vroeger tweedes geworden met de Duitse Eursong en heeft daardoor veel succes in Duitsland.Maar dat was vroeger.Nu is Sofie 18 en begint ze door te breken in andere landen zoals België,Nederland,Oostenrijk.Haar platenfirma is bezig met een grote tour voor haar te plannen.Namelijk : ze mag in het voorprogramma spelen van Tokio Hotel.Ze zal normaal de jongens van Tokio Hotel niet zo vaak zien.Maar blijkbaar toch voldoende want ze wordt smoor op Tom Kaulitz.
    -Hoofdrol-(CHOCOPOPSx3)
    -Bf Hoofdrol+ latere vriendin Bill-(Nickaaii)
    -Bf Hoofdrol+ latere vriendin Gustav-(YOUxFUCK)
    -Vriendin Georg-(LOLLIPOPx)
    -Dochter manager Th-(xLovesBill)

    Het zijn allemaal 'Goede' rollen.Dus geen Bitchez enz. (;

    plaatje:
    tekstje:
    <3


    The soul needs autumn.

    -Bf Hoofdrol+ latere vriendin Bill-

    plaatje: http://www.thereeler.com/images/mary-kate.jpg



    tekstje:



    Heey skaties!!!Ik ben Shanice,nee GEEN chinees!!ik werd daar vroeger om gepest en ze liggen nu in het ziekenhuis!althans in mijn hoofd liggen ze in het ziekenhuis.Ik ben vaak verlegen en durf niet veel te zeggen als iemand me uitscheld ofzeu.Maar als iemand mij 1 keer aanraakt dan ben je dood!!Ik durf mezelf best te verdedigen maar ik doe het niet vaak!!bij mijn vrienden ben ik een vrolijk en opgewekt meisje!ik ben hyper en melig .Ik hou van muziek en dansen.Maar ook van schrijven en tekenen.Ik vind lolly's lkkr en eigelijk hou ik wel van alle snoep maar niet van de tandarst!OW jah voor ik het vergeet je melden ik ben 16 jaar dus ik moet nog 2 jaar naar school,Bahbah :(ik heb een haat aan school en alles wat er bij komt kijken :P
    whaha naja dat was het wel een beetje.



    xoxo Shanice

    heb het ff zo er bij gezet is makkelijker voor jou ;)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Bf Hoofdrol+ latere vriendin Bill-


    AUB,,


    plaatje:[url]http://media.photobucket.com/group/image/jenn%20curbstomp/8IMMBWURNC/031.jpg?o=2
    [/url]

    tekstje:

    Hiiii poepies

    ik ben annoeska en 17 jaar,

    jaaah fuck nog 1jaar schoolplichtig en ben er dan vanaf ik luistr gwn 24/24 naar muziek, jaah zonder dat hebk geen leven losers, mijn vrienden zijn mijn alles zonder hun kan ik gewoon niet ik kan altijd terecht bij hun.
    ik doe aan streetdance en skaten.
    streetdance doe ik al van mijn 6de en skaten ook van mijn 6de ik moet zeggen dat ik die 2 dingen toch wel goed kan *stoef stoef*
    ik ben shopverslaafd, ga iedere zaterdag toch wel weer andere dingen kopen, : is verslaafd aan skinnys, lollypops, hello kitty, cupcakes,... and a lot more (ofs), jaah ik heb Scene/emo style maar kan me geen bom sgelen wat jullie denken, so byee byee




    Gilles (ll)

    bf gustav vriendin
    mag of moet ik nog iets invullen of niet ?

    plaatje :
    http://94.100.113.197/337450001-337500000/337469001-337469100/337469013_3_m6ek.jpeg

    tekstje : Dudes! Samantha is de naam maar noem me maar samm joe das mij bijnaam. Ik ben een meisje blauwe ogen en bruin haar dat van het leven houd en er alles uit wil halen. Maar behalve dat kan ik ook zo eigenwijs zijn en mijn mening uiten en dan kwets ik mensen dan meen ik het wel niet zo maar ik praat voor dat ik denk een foute eigenschap aan mij. verder ben ik altijd vrolijk en straal altijd maar als ik niet straal dan voel ik me eenzaam,ongelukkig en verdrietig en dat prop ik binnen in mij zelf op en hoe komt het ik ben te vaak teleurgesteld in de liefde.


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    moet je iets weten??

    xoxo <3


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    moet je iets weten??

    xoxo <3

    Sorry! heb het er nog snel bijgezet wat (;


    The soul needs autumn.

    -Bf Hoofdrol+ latere vriendin Bill-

    heb er nog bijgezet wat je moet weten.


    The soul needs autumn.

    Dochter manager-


    plaatje: http://i213.photobucket.com/albums/cc248/alexis_rox_your_sox/amorjilton.jpg

    tekstje:

    Heeeii M'nsjes! Ik ben dus Dé ELLEN Ik ben 17 jaar en mijn vader is dé manager van Tokio Hotel! Oftewel, Ze waren niks zonder hém. Natuurlijk is dat wel über, want ik kan gewoon hun handtekening enzo vragen, zonder dat ik er uren voor hoef te gillen of diehard fan hoef te zijn! =] Ik kan ook gewoon naar concerten waar ik op de 1é rang word geplaatst, zónder geld te betalen. Dat is natuurlijk wel vet, en de jongens moeten éxtra lief zijn x]. Of ik ga er bij pappie over zeuren ^^. Néé hoor, ik ben superlief tegen ze, omdat ze ook altijd lief zijn tegen mij. ^^ Ik vertel niet meteen aan al mijn vrienden dat ik zó dichtbij TH kan komen, want dan gaan al die fans zo zeiken. Écht, van sommige word ik zo gek! Ik word ook al gestalkt door een groepje Bill-loverz, die alle details over hem willen weten. Plz, houden jullie het maar bij het internet! Maar ik moet nu toch echt gaan. BYE! <33

    plaatje:

    tekstje:

    Heey skaties!!!Ik ben Shanice,nee GEEN chinees!!ik werd daar vroeger om gepest en ze liggen nu in het ziekenhuis!althans in mijn hoofd liggen ze in het ziekenhuis.Ik ben vaak verlegen en durf niet veel te zeggen als iemand me uitscheld ofzeu.Maar als iemand mij 1 keer aanraakt dan ben je dood!!Ik durf mezelf best te verdedigen maar ik doe het niet vaak!!bij mijn vrienden ben ik een vrolijk en opgewekt meisje!ik ben hyper en melig :D.Ik hou van muziek en dansen.Maar ook van schrijven en tekenen.Ik vind lolly's lkkr en eigelijk hou ik wel van alle snoep maar niet van de tandarst!whaha naja dat was het wel een beetje.

    xoxo Shanice


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    plaatje: http://nl.tinypic.com/view.php?pic=imlyx0&s=4

    tekstje: hej ik ben pamela ben 18 jaar woon thuis mijn mijn moeder en vader en ik ben verslaaft aan ik hou van shopen en van naar de bios gaan een ik speel gitaar en schrijf mijn eigen tekst en mijn karakter is dat ik heel lief meisjuh ben en totaal geen bitch en kan aftoe stout zij en is niet snel jaloers maar ga weer verder met gitaar doei
    vriedin bill


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Rol: Een bf van de hoofdrol maakt mij niet uit welke van de 2 ;)

    plaatje: http://www.quizlet.nl/images/2008/39/czoxtuazkptqiry.jpg

    tekstje:
    Haay Ik ben Nickita
    Ik ben 18 jaar en altijd vrolijk daarom word ik soms best wel snel melig
    Ik kan ook verlegen zijn maar dan komt dat alleen door complimenten ik weet namelijk niet zo goed wat ik daar dan mee moet dus dan word ik verlegen :$
    Ook als ik zenuwachtig ben voor iets kan ik best klunzig zijn daar kan ik niks aan doen komt gewoon door de zenuwen dus ja kan ik eenmaal niks aan doen :$
    Ik sta altijd klaar voor mijn vrienden en laat ze dan ook echt niet valen en maak ook altijd graag en veel lol met mijn vrienden ik kan ook niet zonder mijn BF Sofie
    Wand een leven zonder haar kan ik mij niet meer voorstellen
    Zij is een Zangeres en ik ben erg blij en trots op haar
    Ik ben er gewoon trots op dat ik haar bf ben en dat het haar gewoon lukt om door te breken in andre landen
    Ik zie gewoon dat ze gelukkig is en als Zij dat is ben ik dat ook ;)
    Verder ben ik ook behulpzaam en schrijf ik graag teksten
    Als ik een idee heb voor een tekst ga ik altijd ff op een rustig plekje zitten zo kan ik me beter concentreren ;)
    Maar ik ga nu mijn mob gaat af mzzl (K) <3



    You can't touch music but music touch you

    http://94.100.113.197/337450001-337500000/337469001-337469100/337469013_3_m6ek.jpeg


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    ik hoor het wel als ik de rol heb (A)
    maar nu ga ik ff verder met gooische vrouwen kijken;)
    doeii (K)

    tot zo :)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    YEEY ik heb de rol ^^ Dankjeeee =D

    kben er weer ma ik moet nu naar bed

    doeii <3(K)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Nog mensen ? (=


    The soul needs autumn.